خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه:

باید جوانان با بصیرت در طراز شهید همت‌ها و شهید مصطفوی‌ها تربیت کنیم

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: باید جوانان با بصیرت در طراز شهید همت‌ها و شهید میلاد مصطفوی‌ها تربیت کنیم که نظام شجره طیبه صالحین نیز در این راستا نقش ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۴۳۷۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در همایش بسیجیان شهرستان بهار ضمن تبریک پیشاپیش هفته بسیج اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» است.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش بسیجیان برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: هدف سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج نیز در راستای تمدن‌سازی برای ظهور است، مقدمه‌سازی برای اینکه تمدن نوین اسلامی تشکیل شود و وظیفه ما این است که برای رسیدن به این هدف مقدس تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به راهبرد‌های سند ۱۰ ساله بسیج گفت: اولین راهبرد سند ۱۰ ساله بسیج تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی با تمرکز بر ۸ میلیون جوان مومن ولایی پار کار است و کشوری که ۳۰ میلیون بسیجی داشته باشد باید ۲۵ میلیون نفر آن بسیجی باشند و راهبرد اول را باید قرارگاه‌های ۱۱ گانه پیاده‌سازی کنند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر ما ۸ میلیون جوان مومن انقلابی ولایی پای کار داشته باشیم انقلاب ما بیمه است»، اظهار کرد: باید جوانان با بصیرت در طراز شهید همت‌ها و شهید میلاد مصطفوی‌ها تربیت کنیم که نظام شجره طیبه صالحین نیز در این راستا نقش ایفا می‌کنند.

هندی‌ورکانه ادامه داد: ما اگر بخواهیم تمدن‌سازی کنیم و زمینه‌سازی ظهور را فراهم کنیم باید یار امام زمان (عج) داشته باشیم و تربیت کنیم و در این راستا نیز شهید حاج قاسم سلیمانی امت‌سازی را مورد اهمیت قرار داده و به انجام رسانده است.

وی عنوان کرد: در راهبرد دوم نیز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ۷ توصیه در حوزه‌های اقتصادی بسیج سازندگی و قرارگاه اشتغالزایی؛ گروه‌های جهادی با نقش‌آفرینی در طرح‌های مختلف، حوزه اجتماعی و بالا بردن سرانه آن، حوزه علمی و پژوهشی و قوی‌سازی در انواع علوم، حوزه فرهنگی و قوی کردن مولفه‌های فرهنگی و حوزه سیاسی، ترویج سیاست درست نظام و انقلاب و... را دارند و اگر می‌خواهیم به این هدف تمدن‌سازی برسیم باید این توصیه‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار در ادامه با اشاره به سایر راهبرد‌های ۱۰ ساله بسیج، از احداث تعداد۵۰ خانه مسکونی در حال ساخت برای نیازمندان طی سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون بسیجیان ما در سطح شهرستان در قرارگاه‌های ۱۱ گانه نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات