در آستانه هفته بسیج در طرقبه شاندیز:

خدمت بی‌منت بسیجیان در عرصه های مختلف راهگشای تنگناهای اجتماعی است/اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در طرقبه شاندیز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز گفت: خدمت بی‌منت بسیجیان در عرصه های مختلف که نشات گرفته از تفکر بسیجی است راهگشای بسیاری تنگناهای اجتماعی بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۵۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از طرقبه شاندیز، سرهنگ پاسدار روح الله پسندیده در مراسم ستاد بزرگداشت هفته بسیج که با حضور مسئولان شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خدمت بی‌منت بسیجیان در عرصه های مختلف سازندگی، علمی، فرهنگی و اجتماعی نتیجه تفکر بسیجی بوده و راهگشای تنگناهای مختلف اجتماعی است.

وی افزود: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیجیان شهرستان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و آموزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان اجرا می‌شود.

پسندیده بیان کرد: اجرای مسابقات ورزشی، برپایی میز خدمت و محفل انس با قرآن، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تقدیر از بسیجیان شهرستان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در طرقبه شاندیز است.

وی تاکید کرد: پشتیبانی مادی و معنوی از برنامه‌های بسیج در حقیقت یک نوع سرمایه گذاری است که باعث می‌شود نسل جوان ما با تفکر و روحیه بسیجی موجبات رشد و تعالی، توسعه و اقتدار خود، جامعه و کشورش را فراهم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه بسیجی در انجام فعالیت‌هایش هیچگونه چشمداشت مادی نداشته و ندارد و فقط رضای خداوند را در نظر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بسیجیان با همین تفکر جهادی برای آسایش و آرامش مردم و امنیت کشور در همه عرصه‌های امنیتی، سازندگی، اجتماعی، علمی، فرهنگی و ... آماده خدمت رسانی هستند.


وی اذعان داشت: قدرشناسی از فعالیت بسیجیان، حداقل وظیفه مسئولین و دستگاه های اجرایی است که این سرمایه های اجتماعی نظام اسلامی را مورد احترام و تکریم قرار دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار