خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

خدمات اجتماعی هئیات حسینی بی نظیر است

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: خدمات اجتماعی هئیات حسینی در زمان های حساس بی نظیر است و در کنار عزاداری برای اهل بیت (ع) در مسائل و مشکلات پیرامون خود نقش آفرینی می کنند.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۷۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید محمود حسینی در آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو در آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی در کنار عزاداری برای اهل بیت(ع) نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی پیرامون خود بی‌تفاوت نیستند و با کسب اطلاعات از محل و منطقه خود نسبت به شناسایی وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اقدام کرده و وظیفه خود را نسبت به عموم جامعه به خوبی انجام می‌دهند.

وی خدمات اجتماعی هئیات حسینی را در زمان همه گیری کرونا در حوزه های اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی بی نظیر توصیف کرده و افزود: مهرواره هوای نو با هدف شناسایی و تجلیل از هیئات فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه‌ها به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان شد: تحکیم بنیان خانواده، هیئت و شهدا، هیئت و هنر و رسانه، هیئت و جهاد علمی، هیئت و جهانی اندیشی، هیئت و ورزش، هیئت و شادی، هیئت و جوانان، هیئت و خدمات اجتماعی از جمله عرصه‌های مورد ارزیابی در مهرواره هوای نو هستند.
 در پایان این مراسم از ۱۲ هیئت حسینی آذربایجان شرقی که در عرصه‌های مشخص شده در دومین «مهرواره هوای نو» نقش آفرینی ویژه‌ای داشتند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
«مهـرواره هوای نو» رویداد برگزیـدگان سـال هیــأت و تشـکل های دیـنی است که به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف کمک به ارتقاء، سطح نگرش و نگاه و رویکرد هیأت‌ها و اصحاب هیأت در مواجهه با عموم مردم و مخاطب با سلایق مختلف و تلاش برای تغییر نگاه عموم مردم به هیأت به واسطه تغییر تصویری که رسانه‌ها از هیأت ارائه می‌دهند؛ برگزار می شود.

ارسال نظرات