مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش

حضرت زینب (س) پاسدار فرهنگ عاشورا و الگوی پرستاران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: حضرت زینب(س) علاوه بر رسیدگی به کودکان و ضعیفان دشت کربلا، پاسدار فرهنگ عاشورا و قیام اباعبدالله(ع) بود.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۳۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

حجت‌الاسلام اسماعیل محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در تفرش؛ ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) نمونه کامل صبر و ایثار است و پرستاران زحمت‌کش عرصه سلامت، بانوان و دختران ما، از ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ اسلام الگو برداری کنند.

وی افزود: حضرت زینب(س) مقام پرستار را در دشت کربلا چنان اعتبار بخشید که امروز، روز پرستار به زاد روز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

حجت‌الاسلام محمدی در ادامه به بیان فضائل آن بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: حضرت زینب(س) در دشت نینوا، بانویی مدافع ولایت و حماسه آفرین، و برای کاروان اسرای کربلا سپه‌سالاری غیور و مهربان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش تصریح کرد: عجیب آنکه یتیم نوازی و تیمارداری‌ ایشان هم عطر ولایت‌مداری دارد و همین ویژگی اکسیر جاودانگی سبک زندگی زینبی شده است.

وی پرستاری را فرصتی مناسب و بزرگ برای خدمت رسانی به بیماران دانست و خاطرنشان کرد: پرستاران با زحمات ارزشمندشان چراغ امید را در دل خانواده‌ها روشن کرده و با تأسی از سیره حضرت زینب(س)، روح همدلی را در جامعه زنده می‌‎کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار