خبرهای داغ:

اردوی راهیان پیشرفت در شهرستان بهبهان برگزار میشود 

نشست هماهنگی و پشتیبانی برگزاری اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان و دانشجویان در فرمانداری بهبهان برگزار شد. 
کد خبر: ۹۵۵۴۵۴۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: دکتر ساعد معاون فرماندار بهبهان گفت: دشمنان ما امروزه هزینه های زیادی جهت انحراف جوانان و نوجوانان می کند و ایجاد حس نا امیدی را به فرزندان ما القا می کند در واقع سرمایه اصلی این کشور و آینده سازان آن همین نوجوانان و جوانان هستند لذا همه باید پای کار بیایند و نقش خود را در این راه ایفا کنند.

در ادامه سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده سپاه ناحیه بهبهان افزودند؛ یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین اردوهای راهیان پیشرفت و آشنایی نسل های سوم و چهارم انقلاب با دستاوردهای انقلاب است لذا ضرورت جهاد امید آفرین برای نسل های دهه هشتاد ونود امری لازم و ضروری است. 

در ادامه وی افزودند ؛ باید در دو زمینه آمادگی اجرای این ماموریت را داشته باشیم یکی تحقق حجم ابلاغی 3500نفری اردوهای راهیان پیشرفت شهرستان ویژه دانش آموزان، دانشجویان، محلات و اقشار مختلف بسیج 

دوم آمادگی حضور و استقبال از کاروانهای راهیان پیشرفت استانها و شهرستانهای مجاور را نیز جهت بازدید از دستاوردهای انقلاب در سطح شهرستان را داشته باشیم و میزبانی خوب برای آنان باشیم.

در شهرستان بهبهان سد مخزنی مارون، پالایشگاه بیدبلند یک، پالاشگاه خلیج فارس، نیروگاه سیکل ترکیبی ، دانشگاه خاتم الانبیا(ص) و... از دستاورد های انقلاب اسلامی در شهرستان بهبهان میباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار