خبرهای داغ:
این نشست به مناسبت هفته بسیج و تشریح فعالیت ها و خدمات بسیج جامعه پزشکی کشور در سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۵۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نشست کمیته رسانه سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به مناسبت هفته بسیج و تشریح فعالیت ها و خدمات بسیج جامعه پزشکی کشور در سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، ساختمان شبکه سلامت با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، مسئول شبکه سلامت ،رئیس شورای سیاستگذاری سلامت صداو سیما، مدیر کل سلامت شهرداری تهران بزرگ و مسئولین روابط عمومی برگزار شد. 

محمدحسین زارع زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ بیان داشت: در هفته بسیج فعالیت های خیلی خوبی در حوزه سلامت در حال اجراست؛ تصمیم بر این شد فعالیت های بسیج جامعه پزشکی را در رسانه ها بیشتر منعکس کنیم.

وی افزود: همراهی و هم افزایی شبکه سلامت می تواند ما را در اطلاع رسانی بهتر این خدمات کمک کند. زارع زاده از رویداد سراسری بسیج جامعه پزشکی، با حضور گروه های جهادی در روز سه شنبه خبر داد.

بهفر قائم مقام شبکه سلامت از توافقات صورت گرفته خبر داد و اظهار کرد: پوشش رسانه ای عملکردهای جهادی از فعالیت های جهادی بسیچ جامعه پزشکی در استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.

بهفر ادامه داد: تجمیع فعالیت های بسیج جامعه پزشکی از صبح تا عصر در قاب تلویزیون به پخش می رسد. پوشش زنده تصویری فعالیت های جهادی و اقدامات صورت گرفته توسط بسیج جامعه پزشکی نیز به صورت زیرنویس ارائه منتشر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار