خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اجرای 25 ویژه برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون این استان به مناسبت هفته بسیج گفت: از این تعداد 9 ویژه برنامه شاخص و محوری است که در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۵۸۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین  سیدمحسن حسینی دیباجی در نشست خبری هفته بسیج که در سالن جلسات شهید بسطامی سپاه استان سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ویژه برنامه های متعدد و متنوعی در سطح اقشار مختلف بسیج در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد و بسیج طلاب و روحانیون نیز از این امر مستثنی نیستند و ویژه برنامه های متنوعی را به همین مناسبت تهیه و تدارک دیده اند.

وی با اشاره به اجرای 25 ویژه برنامه از سوی بسیج طلاب و روحانیون این استان به مناسبت هفته بسیج گفت: از این تعداد 9 ویژه برنامه شاخص و محوری است که در طول هفته بسیج برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از جمله برنامه های بسیج طلاب را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، برگزاری اردوی راهیان علم و پیشرفت در دانشگاه سمنان، تجلیل از بسیجیان نمونه، اعزام گروه های جهادی حوزه محور در عرصه های جهاد تبیین، برگزاری مجمع علما و روحانیون در شاهرود، برپایی جشنواره هادیان نور و برپایی غرفه بسیج طلاب به مناسب روز قشر و غبارروبی مزار مطهر شهدا عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: یکی از ویژگی های بسیجیان دشمن شناسی است و پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت در عرصه های مختلف، ولایتمداری و بصیرت است.

وی در ادامه ضمن بزرگداشت یاد خاطره شهدای خبرنگار در غزه اظهار کرد: وحشی گری اسرائیل هیچ خط و مرزی را نمیشناسد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به جنایات وحشیانه و ظالمانه اسرائیل در 40 روز گذشته علیه مردم مظلوم غزه گفت: اسرائیل و استکبار جهانی خو و طینت خبیث خود به جهانیان با کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان و پیر و جوان و حمله به بیمارستان ها و مراکز درمانی نشان داد.

وی با اشاره به حضور پررنگ اصحاب رسانه در نشان دادن چهره جنایتکارانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در فاجعه غزه گفت: آمریکا و اسرائیل و دیگر مستکبران عالم در حقیقت طبل تو خالی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها