خبرهای داغ:

تکریم از همسران ،مادران و فرزندان جانبازان و شهدا همچنین کادر درمان در ولادت حضرت زینب(س) برگزار شد.

تکریم از همسران ،مادران و فرزندان جانبازان و شهدا همچنین کادر درمان در حضور دانش آموزان مدرسه شریفه روستای سادات آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۲۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمیرم، رویداد خدمت رسانی گروه های جهادی خواهر به مناسبت ولادت حضرت زینب با هدف نقش آفرینی اجتماعی و حضور فعال اقشار بانوان در عرصه خدمت رسانی و به منظور تکریم بانوان ایثارگر و فداکار به ویژه پرستاران، معرفی الگوهای بانوان تراز انقلاب اسلامی به دختران در قالب برنامه های جشن ولادت حضرت زینب در مدارس و دعوت از همسران جانبازان وشهدا، تقدیر از مادران،همسران و دختران جانبازان و شهدا، تقدیر از کادر درمان، تهیه روایت از پرستاران عضو گروه جهادی و امداد گران دفاع مقدس و برنامه هایی از این قبیل هستند.

 

 برنامه ای در جهت این رویداد خدمت رسانی در روستای سادات آباد شهرستان سمیرم توسط گروه جهادی میثاق با شهدا پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب، در مدرسه شریفه برگزار گردید.

همچنین می توان به حضورارزشمندمادر شهید والامقام مهدی نوروزی از شهدای امنیت جاده خاش_زاهدان و تکریم ایشان توسط جانشین فرمانده ناحیه جناب سرگرد حیدری و فرمانده حوزه بسیج خواهران نیز اشاره کرد.

مادر شهید لحظاتی از خاطرات فرزند شهیدش گفت و درنهایت از حضار خواست راه شهید نوروزی و سایرشهدا را ادامه دهند.

 

 

در این برنامه جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سمیرم جناب سرگرد حیدری در خصوص میلاد حضرت زینب و تبیین جایگاه این بانوی بزرگوار اسلام و اسوه صبر و عفت و ایراد سخنانی در خصوص نقش اجتماعی زنان که ایشان فرمودند اگر زنان از نقش اجتماعی برخوردار نیستند پس علت حجابی که برای زن قائل می‌شوند چیست؟ ایشان از دانش آموزان خواستند که هشیار باشند و اجازه ندهند غربی ها از طریق دروغ ها فضای مجازی شان والای آنها را زیر سوال ببرد. و جهت پیروزی مردم مقاوم و شجاع غزه و نابودی اسرائیل و جبهه کفر و طول عمر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و سلامتی امام زمان دعا کردند‌.

 

در پایان برنامه پس ازاشاره به رشادت های کادر درمان تبریک پیشاپیش میلاد حضرت زینب و روز پرستار از بهیار بسیجی و فعال روستا سرکار خانم موسوی تقدیر شد.

/انتهای پیام

ارسال نظرات