خبرهای داغ:
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون در نشستی به تشریح برنامه‌های هفته بسیج این قشر پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۸۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با گرامیداشت هفته شکوهمند بسیج اظهار داشت: یکی از ابتکارات ماندگار، ارزشمند و پربرکت حضرت امام خمینی(ره) تشکیل بسیج است و هفته بسیج، فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت خالصانه است که در شرایط فعلی جامعه‌، کشور ما بیش از هر زمان دیگری به این تفکر نیازمند است.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگ امتداد ولایتمداری و پشتیبانی از حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می باشد، افزود: بسیجی انسان از خودگذشته ای است که با نگاه بصیر و عمیق و با شناخت نقاط ضعف و کاستی ها سعی در حل مساله و کمک به رفع آن ها بدون هیچ گونه چشم داشتی در راستای اهداف اسلام و انقلاب اسلامی دارد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون فلسفه تشکیل اقشار بسیج را کارآمد نمودن نظام کشور دانست که با روحیه جهادی قابل محقق شدن است، خاطر نشان کرد: هفته بسیج فرصتی فراهم ساخت تا مروری بر تفکر بسیجی داشته باشیم و یادآور شویم نصرت الهی پاداش اخلاص در این مسیر است و رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند همین نهاد بنیادین و شجره طیبه است که بسیاری از پیشرفت های ایران اسلامی مرهون جهاد، رشادت و پشتکار این قشر مخلص می‌باشد.

مهندس شفیعی با اشاره به برنامه های هفته مقدس بسیج با شعار « بسیج، امید مردم ایران» تصریح کرد: گلباران قبور مطهر شهدا با حضور اعضای کانون، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان با حضور مسئولین و دیدار از خانواده شهدای مهندس با حضور فرمانده ناحیه را از برنامه های بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون بمناسبت هفته بسیج بیان کرد.

وی همچنین بازدید علمی از شرکت های تولیدی و صنعتی، پایش و عارضه یابی صنایع تولیدی و صنعتی، جلسه قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء در سپاه کازرون، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در شهرک صنعتی، برپایی میز خدمت جهادی حمایت از تولید، برگزاری همایش روشنگری و بصیرت افزایی جهاد تبیین، برگزاری مسابقات تنیس روی میز ویژه اعضای کانون و توزیع بسته های معیشتی ویژه کارگران شرکت های تولیدی و صنعتی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در سال جاری عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با تمام ظرفیت به حول و قوه الهی در تحقق جهش تولید گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها