اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان و معلمان میبدی با تجمع در مصلی آیت الله اعرافی و با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست و استکبار جهانی از کودکان مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۸۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ مردم انقلابی این شهرستان با سر دادن شعار‌های «شعار رهبر ما، فریاد دولت ما، شعار هر بسیجی، شعار هر سپاهی، خون شهیدان گوید و آه یتیمان مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و استکبار جهانی را محکوم کردند.
دختران دانش آموزان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و عروسک‌هایی در دستان خود از کودکان غزه و فلسطین حمایت کردند و ندای «ما پیروزیم» همه دانش اموزان در فضای مصلی آیت آلله اعرافی طنین افکند.
سید محسن دهقانی مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد در جمع مردم میبد گفت: اسرائیل اشغالگر ۷۵ سال است که در حال به شهادت رساندن مردم فلسطین است. سال ۲۰۰۷ اسرائیل به غزه حمله کرد و تا اکنون بار‌ها حمله کرده و هر بار نیز اسرائیل شروع کننده جنگ بوده‌است.
وی افزود: اسرائیل زمانی حمله می‌کند که بتواند تعداد بیشتری از کودکان اسرائیلی را که آن‌ها را بمب ساعتی می‌خواند، بکشد.
مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: اسرائیل دارای نیرو، امکانات و تجهیزات جنگی شامل ۲ هزار و ۲۰۰ تانک، ۶۰۰ هواپیمای جنگی و ۳۵۰ هزار نیروی جنگی است و آمریکا دارای بمب و هواپیما و ناو جنگی نیز در کنار اسرائیل قرار گرفته و در مقابل غزه دارای ۳۵ هزار نیرو و بدون امکانات و تجهیزات جنگی می‌جنگد.
وی خاطرنشان کرد: ۴۳ روز است اسرائیل با این همه قدرت نتوانسته فلسطین را شکست دهد. فلسطین پیروز جنگ است یا با کم کردن قدرت اسرائیل باعث نابودی اسرائیل در آینده می‌شود.
وی تاکید کرد: تجمع امروز ما حمایت از مردم فلسطین است که گناهی ندارند به جز اینکه از خود می‌کنند.

ارسال نظرات