برگزاری کارگروه محلات اسلامی در مهرستان

سرگرد پاسدار میری بنجار گفت: ظهور کارگروه"محلّات اسلامی" راه میان‌بری برای پیگیری مشکلات محلات توسط مردم محله از مسئولین است.
کد خبر: ۹۵۵۴۶۸۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، نخستین جلسه کارگروه "محلّات اسلامی" در دو بخش مرکزی و مرزی آشار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، بخشداران، معتمدین محلات، شوراها و دهیاران، جوانان و اعضای شورای محلّات اسلامی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اظهار کرد: کارگروه "محلّات اسلامی"راه میان‌بری در سطح بخش‌ها تا کف روستاها برای احصاء و پیگیری هرگونه مشکلات محلّات و مردم از مسئولین و نهادها با محوریت بسیج است که در جای‌جای ایران عزیز کلید خورده است.

سرگرد پاسدار سید علیرضا میری بنجار ادامه داد: اعضای این کارگروه در سطح بخش، فرمانده حوزه بسیج به‌عنوان دبیر، امام‌جمعه به‌عنوان رئیس، بخشدار به‌عنوان نایب‌رئیس و همچنین در سطح محلات و روستاها فرمانده پایگاه بسیج محلات به‌عنوان دبیر، امام‌جماعت مسجد به‌عنوان رئیس، دهیار به‌عنوان نایب‌رئیس، معتمدین و نخبگان و تحصیل‌کردگان به‌عنوان اعضا و دفتر آن در مساجد، محلات و روستاها برای پیگیری مشکلات محلات مردم بازگشایی و مستقر می‌باشد.

وی به اهداف این کارگروه اشاره کرد و افزود: کلیه مطالبات مردمی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها، استعدادیابی فرزندان نخبه که گاهی اوقات به علت مشکلات مالی و اجتماعی مثل گنجینه‌های پنهان دست‌نخورده می‌مانند و ترک تحصیل می‌کنند، اشتغال‌زایی جوانان، حل معضلات اجتماعی، امنیت محله و سایر موارد از جمله امورات و اهداف کارگروه "محلّات اسلامی" می‌باشند.

در ادامه این کارگروه بخشداران و دهیاران، ظهور این کارگروه را نقطه قوتی برای کمک به پیگیری مشکلات و کمک‌رسانی به مردم دانستند و گفتند: پیدایش این کارگروه اهرمی قوی برای پیگیری مشکلات مردم است؛ چرا که توسط افراد فعال، عالم، نخبه و مطالبه‌گر محلات که از دل مردم هستند، مدیریت می‌شود و کمک خوبی برای آبادانی و محرومیت‌زدایی روستاها و محلات خواهد بود.

گفتنی است در پایان از مردم شريف جای‌جای شهرستان مهرستان دعوت به عمل آمد که برای پیگیری و ایجاد "کارگروه محلات اسلامی" به مساجد، پایگاه و یا حوزه‌های مقاومت بسیج در روستا و بخش مربوطه خود مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار