خبرهای داغ:

تفکر ناب بسیجی در تحولات جهان امروز کارایی و اثرگذاری خود را نشان داده

حجت الاسلام والمسلمین عادلپور؛ امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف بزرگی قرار دارد لذا دیوانه وار دست به جنایت جنگی در بیمارستان ها و کشتن کودکان و مردم بی دفاع می زند اما همه می دانند در واقع به دنبال برقراری آتش بس آبرومندانه در غزه است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۳۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در جمع نمازگزاران در مسجد جامع گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب ایجاد یک تحول بزرگ در سطح جامعه جهانی شده است.این تحول بزرگ بر گرفته از تفکر انقلابی و بسیجی است.

حجت الاسلام عادلپور افزود؛ لبنان، اردن، سوریه عراق و بخش عمده‌ای از مصر مورد طمع رژیم صهیونیستی بود و این‌ها می‌خواهند تمام کشور‌های اسلامی را اشغال کنند، اما چرا موفق نشدند، چون جمهوری اسلامی اجازه این کار را به آن‌ها نداد و تفکر بسیجی مانع اجرای این نقشه شد.

خطیب جمعه خرمشهر گفت؛ مقاومت اسلامی با الهام گرفتن از جمهوری اسلامی جلوی این کار را گرفت.

وی افزود؛ ما به صراحت اعلام می‌کنیم ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم. به طور واضح اعلام می‌کنیم مخالف ظالم و یاور مظلوم هستیم و در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی ایستاده ایم.
امروز رژیم صهیونیستی در موضع ضعف بزرگی است و به دنبال برقراری آتش بس آبرومندانه در غزه است.

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگر سخنانش در خصوص انتخابات گفت: برای مشارکت حداکثری باید مسئولان جهاد خدمت را بیشتر کنند. جهاد تبیین برای نشان دادن اهمیت انتخابات باید بیشتر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار