خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در هندیجان

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات فرمانداری با حضور فرماندار ، امام جمعه، فرمانده ناحیه سپاه و دیگر اعضا و تاکید فرماندار بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های هفته بسیج در هندیجان و بخش ها و روستاها شهرستان نمود.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۳۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری بسیج، امید ملت ایران باشکوه ویژه ایی در فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد.

فرماندار شهرستان هندیجان حسین بحرکانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت : تمامی مسئولان شهرستان در برنامه های متنوع هفته بسیج حضور ی تاثیر گذار داشته باشند .

وی افزود : برنامه های هفته بسیج با هماهنگی در روستاها و بخش ها و هندیجان برگزار بشود و انتظار می رود همه پای کار باشند و ما هر چه داریم از بسیج داریم .


امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی تاکید بر ادامه راه شهدا و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری نمود و گفت : وجود شهدا موجب برکت هست و بسیج یک فرهنگ و الگو برای تمامی نسل ها می باشد.

وی افرود: بسیج افتخار است و بسیج در قرآن هست و بسیج موجب عزت آفرینی در تمامی عرصه ها می باشد و هر جا نام بسیج و بسبجیان حضور داشتند موفقیت های تاثیر گذاری بوجود آمده است.

درادامه گزارش خبری: فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی اظهار داشت : در هفته بسیج برنامه هایی از جمله یادواره شهدا و شهید آبرو محله، غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود .

وی افرود: برنامه های فرهنگی، هنری و جهادی و ورزشی و بهداشتی با حضور قشرهای مختلف مردمی و بسیجیان و مسئولان باشکوه ویژه ایی برگزار خواهند شد.

در پایان هر کدام از اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، برنامه های پیشنهادی هفته بسیج را ارائه نمودند .

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار