فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: بیش از ۱۵۰۰ برنامه متنوع برای همه اصناف در هفته بسیج برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۶۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،، جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام امروز شنبه ۲۷ آبان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماه در جلسه ستاد هفته بسیج گفت: هفته مبارک بسیج در سال جاری با شعار « بسیج امید ملت ایران » و با نگاه امید آفرینی آغاز می شود.

 

وی افزود: در این هفته مبارک تمامی نهاد های استان، اقشار مردم و همه مجموعه هایی که برای اعتلای نظام و ارزش های انقلاب اسلامی تلاش می کنند در برنامه های هفته بسیج دخیل هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: برنامه های متنوعی برای هفته بسیج برنامه ریری شده است، از جمله این برنامه ها می‌توان به برنامه اقتدار بسیجیان،کمک های مومنانه، توزیع جهیزیه،کار های جهادی، ساخت و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و ۱۰ ها برنامه دیگر اشاره کرد.

 

شاکرمی اظهار کرد: اولین برنامه بسیج دیدار با نمایندگان مقام معظم رهبری در استان ها وسپس ویژه برنامه هایی است که در مجموعه بخش ها، شهرستان ها و خود استان انجام خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام بیان کرد:ب از ۱۵۰۰ ریز برنامه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، نظامی، تحت عنوان یادواره شهدا ،کمک به مستمندان، اقدامات فرهنگی، اردو دانش آموزی و دانشجویی، و دیگر برنامه ها که برای همه اصناف در نظر گرفته شده است.

 

وی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه ها در ۵ آذر تحت عنوان اقتدار در قالب کل بسیجیان،گردان ها و همه اقشار مردم در همه شهرستان ها تجمع بزرگ استانی برگزار خواهد شد.

 

شاکرمی عنوان کرد: در پایان هفته بسیج تعدادی بسیجی به نمایندگی از تمامی بسیجیان استان به دیدار حضرت آقا شرف یاب خواهند شد.

 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام اضافه کرد: یکی از موضوعات اساسی که در برنامه های هفته بسیج برنامه ریزی شده است، حمایت از زنان و کودکان غزه است چرا که مردم ایران در کنار مردم مظلوم غزه بوده اند و خواهند بود.

 

شاکرمی با اشاره به اینکه مهم‌ترین اداراتی که در اجرای برنامه هفته بسیج پای کار هستند، اضافه کرد: در مراحل قبل شروع برنامه بسیج شهرداری و شورای شهر و در اجرا برنامه ها کل ادارات، نهاد های خدمات رسان، ورزش و جوانان، مجموعه استانداری و کمیته امداد و بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مددجویان همکاری خواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات