خبرهای داغ:
اسماعیلی:

پیروز قطعی میدان مقاومت فلسطین، حماس و جنبش جهاد اسلامی است

همدان-فرماندار ویژه ملایربا تاکید بر اینکه عبارتی به نام «پیروزی» در قاموس اسرائیل جایی ندارد، گفت: پیروز قطعی میدان مقاومت فلسطین، حماس و جنبش جهاد اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۶۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در شهرستان ملایر اظهار کرد: امروز در شرایطی خشم انقلابی مردم ملایر، خیابان‌های اصلی شهر را متاثر ساخته که در سوگ ۱۲ هزار مسلمان و آزاده، زن و کودک، نوجوان و رزمنده مجاهد فلسطینی به غم نشسته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز قلب‌های ما پر از خشم و نفرت به جنایت‌های صهیونیستی در دنیا است، افزود: امروز بار دیگر جمع شده‌ایم تا با صدای بلند فریاد بزنیم که اُف بر تمام سازمان‌های جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری، سازمان‌هایی که امروز در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی، هیج صدایی از این سازمان‌های بی‌عرضه، فشل و ناکارآمد درنمی‌آید.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ۴۵ سال گذشته در برابر این جریان ایجاد شد، ادامه داد: اُف بر جریان سازش‌کار داخلی که فریاد می‌زند دوره موشک‌ها گذشته و امروز بیش از یکماه است جریانی که از آنها می‌ترسیدند، با ملت دست خالی فلسطین در حال جنگ هستند و دریغ از یک پیروزی که بدست آورند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، تاکید کرد: سیدالشهدای محور مقاومت سردار سلیمانی، حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم و امنیت که مظلومانه جنگیدند و غریبانه شهید شدند تا امروز ملت ایران از هر زمان دیگری پرافتخارتر، مقتدرتر و سربلندتر باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه این جریان سازش‌کار داخلی می‌خواهد حواس مردم را پرت کند، افزود: امروز راهبر و فرمانده سیاست‌گذار نبرد فلسطین آمریکایی‌ها هستند و دشمن غاصب صهیونیستی در ردیفی نیست که آن را جزء دشمنان بدانیم، امروز همه‌کاره و ظالم درجه یک، آمریکاست و آنها میدان را علیه مردم فلسطین راهبری و هدایت می‌کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه جوانان باید آمریکا را بشناسند، خاطرنشان کرد: بدون تردید شکست در قاموس اسرائیل ثبت شده و ارتشی که مدعی بود جز قدرتمندترین ارتش های دنیاست، امروز حدود ۴۰ روز است در غزه زمین‌گیر شده است.

فرماندار ویژه ملایربا تاکید بر اینکه عبارتی به نام «پیروزی» در قاموس اسرائیل جایی ندارد، گفت: پیروز قطعی میدان مقاومت فلسطین، حماس و جنبش جهاد اسلامی است.

وی ادامه داد: رژیم جعلی صیهونیستی بیمارستان شفا را با خاک یکسان کرد و ادعا کردند مقر فرماندهی حماس است، اما هیچ چیزی پیدا نکردند، دریغ از اینکه بتوانند توان موشکی حماس را محدود کنند، آنها در باتلاق غزه گرفتار شدند.

اسماعیلی یادآور شد: جمهوری اسلامی با صراحت اعلام کرد در هر گوشه‌ای از جهان هر گروه و جمعیتی علیه رژیم غاصب صهیونیستی عملیات کند، از آن حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به طرح سوالات در بین برخی اقشار مردم نیروهای مجاهد حزب الهی مبنی برای اینکه چرا اجازه ورود رزمندگان مقاومت اسلامی از ایران در جبهه غزه فراهم نمی‌شود، گفت: سکان رهبری کشور، نظام و محور مقاومت به دست رهبر معظم انقلاب به عنوان مرجعی عالیقدر، توانمند، شجاع و سیاست‌مداری دوراندیش قرار دارد و سیاست‌ها به خوبی در حال پیاده‌سازی است.

معاون استاندار همدان تاکید کرد: محور مقاومت هر جایی که دلیلی برای مداخله وجود داشته باشد، ورود کرده،ادامه داد: انصارالله یمن، حزب‌الله و جریان‌های مقاومت عراق با اقتدار و شجاعت تمام در میدان هستند و سکان به دست یک فرمانده شجاع است.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع امروز ملایر حاوی این پیام مهم است که هر لحظه رهبر فرزانه انقلاب اراه کنند، مردم شهیدداده این شهرستان تا پای جان پای امر ولایی رهبری هستند و فرهنگ انقلابی‌گری میراث بزرگ شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات