فرمانده سپاه شهرستان ملارد:

بسیجیان ، با ایمان قوی به دنبال ایران قوی هستند

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(ع) شهرستان ملارد در نشست خبری اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج عنوان کرد : بسیجیان، باایمان قوی به دنبال ایران قوی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۰۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰

 

سرهنگ علی‌اکبر جهانی‌نژاد فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان ملارد در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج بیان کرد:  بزرگداشت هفته بسیج، حماسه‌ای چند مفهومی است باید توجه داشت که برافروخته نگه‌ داشتن آتش عشق بسیج در جامعه برکات عظیمی را به دنبال دارد.

وی ضمن اشاره بر سخنان  رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با نهاد بسیج افزود: بسیجیان افرادی هستند که سود حداکثری را به مردم می‌رسانند درحالی که برای خود به دنبال منفعت نیستند. آنان انسان‌هایی ایثارگر، شجاع، فداکار، دارای عزم‌ و اراده قوی هستند که اگر ما ایرانیان این مفاهیم را در جامعه ایجاد کنیم به نفع تمامی مردمان ایران است و با رواج  نگرش  بسیجی در جامعه کشور دچار تغییر و تحولی عظیم می شود.

جهانی نژاد  خاطرنشان کرد: بسیج با هدف ایجاد امید و ایمان در مردمان شکل گرفته است و  امروزه رایحه این هدف و نگرش بسیج در حداکثر نقاط کشور قابل مشاهده است.

وی در ادامه   ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زینب(روز پرستار) و نزدیک شدن به آغاز هفته بسیج تصریح کرد:  ۱۱ کمیته تخصصی برای اجرای این برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان ملارد  تشکیل شده که با شعار محوری "بسیج امید ملت ایران" از روز ۲۹ آبان تا پنجم آذر در سطح شهرها ،روستاها و پایگاهها و نواحی شهرستان ملارد عملیاتی خواهند شد.

 

این مقام مسئول خبر داد:  در یک حرکت نمادین و در محکوم نمودن بمباران بیمارستان ها توسط رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از کودکان و بیماران مظلوم غزه ،حلقه بزرگ انسانی با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه کادر درمانی ،پزشکی ، امدادی و رسانه ای شهرستان دور بیمارستان شهدای سلامت  این شهرستان تشکیل و بدینوسیله مراتب اعتراض و مخالفت مردم شهرستان ملارد در کشتار و آسیب رساندن به بیماران و کودکان بی گناه  و مظلوم غزه اعلام می گردد .

گردهمایی مدیران و فرماندهان ادوار پایگاه های بسیج ،تجلیل از بسیجیان نمونه ،برنامه هر مسجد یک حقوقدان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه هایی است که در این هفته تدارک دیده شده است.

 

خبرنگار: نگین حاجی حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار