خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آق قلا:

هدف دشمنان ما تجزیه ایران است/امروز حمایت از مردم غزه جهانی شده است

سرهنگ مصطفی لو گفت: اسرائیل از بین رفتنی است همانگونه که خون امام حسین(ع) جاری و ساری شد به یقین بیت المقدس آزاد خواهد شد وپیروزی برای ملت فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۰۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

هدف دشمنان ما تجزیه ایران است/امروز حمایت از مردم غزه جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در مراسم باشکوه راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه در جمع راه پیمایان این شهرستان گفت: خداوند در آیه نه سوره تکویر می فرمایند "بای ذنب قتلت" به چه گناهی بیش از ۴هزار کودک، بیش از ۳هزار زن و بیش از ۱۲هزار از مردم بیگناه غزه توسط اسرائیل کشته شد.

وی اظهار داشت: سلبریتی هایی که دیروز برای یه عملِ  باطل با شعار زن ،زندگی ، آزادی بیش از هفت میلیارد محتوا تولید کردند و برای امر مقدسی مثل حجاب شوریدند، امروز خفقان گرفته اند و در مقابل اینهمه جنایاتی که از سوی رژیم منحوس اسرائیل در غزه صورت می گیرد هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

مصطفی لو خاطرنشان کرد: کسانی که پاییز سال قبل اغتشاشات را برای کشور ما طراحی کردند و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خودشان بودند، دلسوز ما نبودند بلکه هدفشان تجزیه ایران بود،امروز مردم ایران الحمدلله در کمال بیداری پی به دشمنی دشمنان اسلام برده اند و با حضور خود در صحنه های مختلف تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده سپاه آق قلا افزود: اسرائیل از بین رفتنی است همانگونه که خون امام حسین(ع) جاری و ساری شد به یقین بیت المقدس آزاد خواهد شد وپیروزی برای ملت فلسطین خواهد بود.امروز قضیه غزه جهانی شده است و همه مردم دنیا به حمایت از غزه و برائت از جنایات اسرائیل به پا خواسته اند.

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در پایان افزود کسانی که اسرائیل را حمایت می کنند باز شکست خواهند خورد بنده به  آنها اعلام می کنم رژیم جعلی اسرائیل اجلش قطعی است و  فروپاشی آن ها نزدیک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار