زنجان-استاندار زنجان گفت: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان به جای واگذاری نمادین باید به صورت واقعی، کامل و با طی فرآیندهای لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۵۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت نمادین نباشد

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محسن افشارچی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان، افزود: تحویل تعداد قابل توجهی از واحد‌های نهضت ملی مسکن که در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان برنامه ریزی شده است، باید به صورت واقعی و با تشریفات لازم واگذاری از جمله اتمام مراحل قانونی و آماده شدن دفترچه اقساط انجام شود.

وی به موضوع جا به جایی ساکنان کوی فلسطین که در سفر اول رئیس جمهور مصوب شده بود اشاره کرد و افزود: بخشی از این موضوع که نهایی شده باید ظرف یک ماه آینده انجام شود.

افشارچی با بیان اینکه از هر طریقی تلاش می‌کنیم تا سرعت اتمام طرح‌ها و تعداد واحد‌های تحویلی به متقاضیان نهضت ملی مسکن را بالا ببریم، گفت: رویکرد ما این است که تعدادی از واحد‌ها به محض آماده شدن تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه دولت تمام توان خود را در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن در استان به کار گرفته است، اظهار کرد: لازم است با هم افزایی هر چه بیشتر سرعت انجام پروژه‌ها را افزایش دهیم.

وی افزود:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است حدود ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به متقاضیان تحویل داده شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعاملات مدیران برای پیگیری مسائل پروژه‌های نهضت ملی مسکن نباید منحصر به دیدار در جلسات اداری باشد، گفت: نهضت ملی مسکن یک طرح ملی است و همه باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

افشارچی خاطرنشان کرد: تکمیل واحد‌های نهضت ملی مسکن، گشایش مهمی در خصوص مسائل مسکن در استان می‌شود.

استاندار زنجان به لزوم شفافیت قیمت واحد‌ها تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید اقدامات لازم و دقیق انجام و به مردم گزارش داده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار