جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با خانواده سردار شهید ستار اورنگ دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۸۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س ) و روز پرستار ، حجت‌الاسلام کریم سرافراز جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به همراه حجت الاسلام محمود محمودزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان این نهاد با خانواده سردار شهید ستار اورنگ، شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد دیدار و از آنها تجلیل کردند.

سرتیپ دوم پاسدار ستار اورنگ که به منظور انجام ماموریت مستشاری در سوریه حضور یافته بود. شانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ هنگام انجام وظیفه و حین عبور از منطقه عملیاتی حلب سوریه با کمین نیروهای تکفیری مواجه شده و در سن ۵۳ سالگی به مقام رفیع شهادت نایل آمد و در زادگاهش روستای نقاره خانه شهرستان بویراحمد به خاک سپرده شد.

شهيد اورنگ در زمان جنگ جانشين فرماندهي معاونت آموزش تيپ مستقل ۴۸ فتح و آخرين مسئوليتش فرماندهي تيپ سوم دانشگاه امام حسين(ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه توسط مقام عظماي ولايت مورد تقدیر قرار گرفت.

دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )

دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )

دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )دیدار جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با خانواده تنها شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر )

 

ارسال نظرات