خبرهای داغ:
سردار بهمن ریحانی؛

اقتدار امروز نظام مرهون تفکر بسیجی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: اگر بسیج به‌عنوان یک الهام الهی بر ذهن و سینه امام راحل نقش نمی‌بست و بسیج تشکیل نمی‌شد امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار کنونی برخوردار نبود.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۸۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در دیدار فرماندهان و نیروهای مسلح و بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه وعده الهی مبنی بر تحقق این موضوع که آینده از آن مستضعفان است، اظهار داشت: فروپاشی رژیم صهیونیستی درحال انجام است.

وی افزود: امروز ظهور یک باور جدید در دنیا شکل گرفته که بر اساس آن آینده متعلق به ملت فلسطین است.

سردار ریحانی با اشاره به آغاز هفته بسیج از فردا دوشنبه، گفت: اگر بسیج به‌عنوان یک الهام الهی بر ذهن و سینه امام راحل نقش نمی‌بست و بسیج تشکیل نمی‌شد امروز جمهوری اسلامی ایران از اقتدار کنونی برخوردار نبود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر دورتادور کشور ما را جنگ و آتش فرا گرفته اما ایران دارای اقتدار امنیتی است.


سردار ریحانی با اشاره به آینده‌نگری امام راحل برای تشکیل بسیج، اذعان کرد: امام خمینی(ره) به‌دنبال ارتش مردمی برای سال‌های بعد بود که بتواند در برابر هجمه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف محکم بایستد.

وی افزود: بسیج در ابعاد جغرافیای جهانی شکل گرفته و بر اساس همین تفکر امام راحل شجره طیبه بسیج را بنا کرد که شاخ و برگ آن در سراسر جهان پراکنده شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زمانی فلسطین با همین تفکرات کمونیستی می‌جنگید حتی شاهد تعمیم تفکر بسیجی به دیگر ملل اسلامی هستیم.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه بسیج امروز بیمه‌گری می‌کند، گفت: امروزه بسیج به‌عنوان لشکر بزرگ الهی در دنیا شناخته شده که امام راحل آن را برای بیمه کردن نظام تشکیل داد.

وی افزود: بسیجیان نیروهای مردمی با اعتقادات واحد هستند که همین وحدت رمز پیروزی و عزت ملت ایران طی ۴۰ و چندساله است و البته همچنان بر اساس این فرهنگ محکم ایستاده‌ایم.

سردار ریحانی با تاکید بر اینکه آینده از آن ماست، اذعان کرد: به فرموده رهبر انقلاب بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌‌ها است به این معنا که در میدان‌های بزرگ کارهای بزرگی انجام می‌دهد که مایه عزت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار