خبرهای داغ:

افتتاح یک باب «منزل محروم» در شهر قلعه خواجه اندیکا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیکا از افتتاح یک باب منزل محروم به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور سردار باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج ) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۲۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

سرهنگ پاسدار قاسم نوذری در گفتگو با خبرنگار بسیج اندیکا گفت:شجره طیبه بسیج روز به روز مقتدرتر شده و امروز به مرحله بالندگی رسیده و همه تلاش بسیجیان این است که از مشکلات مردم گره گشائی کنند.

قاسم نوذری گفت: امروز بزرگترین راه مقابله با استکبار رفع مشکلات مردم بوده و دشمن تلاش دارد که زمینه نا امیدی مردم را فراهم کند.

همچنین درادامه سردار باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج ) خوزستان گفت:با اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همین محرومیت زدایی‌ است، بنابراین همه مسؤولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم دهند تا گوشه‌ای از نیازهای محرومین جامعه را برطرف کنیم.

سردار باقری در پایان گفت: هدف از عملكرد های جهادی بسيجيان را ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان و گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها عنوان کرد و ادامه داد: گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان اندیکا در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در تمامی عرصه ها گام برداشته و خدمات رسانی می كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار