به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان

مانع زدایی مجتمع تولید قطعات صنعتی و معدنی با اشتغال ۲۸ نفر بصورت مستقیم صورت پذیرفت.

مجتمع تولید قطعات صنعتی و معدنی جهان فولاد پارس با اشتغال 28 نفر بصورت مستقیم به همت تلاش سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان مانع زدایی شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۴۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، دکتر قاسمپور مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان گفت:

این مجتمع یکی از واحد‌های قطعه ساز مجرب و با کادر مدیریتی جوان می‌باشد. این مجموعه برای اولین بار سال قبل توسط گروه‌های جهادی بسیج مهندسین پایش و عارضه یابی شد و در آن زمان مشکل اصلی واحد بازار فروش بود که با تلاش کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان کرمان ارتباط این مجموعه با صنایع کشتی سازی هرمزگان و صنایع بزرگ کرمان از جمله مس سرچشمه برقرار و الحمدالله مشکل بازار فروش واحد حل گردید.
مانع زدایی مجتمع تولید قطعات صنعتی و معدنی جهان فولاد پارس با اشتغال ۲۸ نفر بصورت مستقیم صورت پذیرفت.
ایشان در ادامه افزود امسال مجددا این واحد برای مشکلی جدید درخواست کمک کرد بعد از پایش و عارضه یابی واحد توسط گروه‌های جهادی مشخص گردید قرارداد زمین مجتمع در شهرک صنعتی ۲ کرمان در حال ابطال و فسخ می‌باشد که در ادامه پرونده واحد به کلنیک صنعت ارجاع و بعد از برگزاری جلسات متعدد و قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء با مساعدت مدیر عامل محترم شرکت شهرک‌های صنعتی استان مشکل واحد حل و قرارداد زمین تمدید گردید.
مانع زدایی مجتمع تولید قطعات صنعتی و معدنی جهان فولاد پارس با اشتغال ۲۸ نفر بصورت مستقیم صورت پذیرفت.
شایان ذکر است بازدید میدانی مسول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان به همراه مدیر عامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی و عامل توسعه خوشه صنعتی قطعه سازان استان از این مجتمع انجام گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار