فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ خبر داد؛

برگزاری ۸۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان

سرهنگ پاسدارعلیزاده با تبریک هفته بسیج گفت: ۸۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۷۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، با تشریح برخی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار داشت: توزیع کمک‌های مومنانه، افتتاح پروژه‌های هفته بسیج، برپایی مراسم آبروی محله، اجتماع دختران حاج قاسم در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساوجبلاغ، برپایی پاتوق سرود و تاتر محله، برپایی صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج و عطرفشانی و غبار روبی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان ساوجبلاغ است.
برگزاری ۸۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان
وی با اشاره به مسأله یابی و رفع مسائل توسط نیرو‌های مخلص بسیج، گفت: بسیج حلال مشکلات کشور است و هر جا که مردم نیاز به خدمت داشته باشند بسیجی‌ها پای کار و خدمات رسانی به مردم هستند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه تفکر بسیج امروز در میان نیرو‌های محور مقاومت نهادینه شده است، افزود: تفکر بسیجی در هر میدانی تعیین کننده است و این همان اصلی که پشت دشمن را به لرزه در می‌آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است، خاطرنشان کرد: بسیجی‌ها فرزندان راستین و خدمت گذار این ملت بزرگ هستند که همواره در روز‌های سخت در کنار مردم بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار