خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت:به مناسبت هفته بسیج ۸۱ عنوان ویژه برنامه در قالب سه هزار و ۴۳ فعالیت از سوی ناحیه، حوزه‌های مقاومت، پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان دامغان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۰۲
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، سرهنگ پاسدار محمدحسین تقی پور در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، با بیان اینکه به واقع همه روزها و هفته ها هفته بسیج است زیرا تفکر و اندیشه حیات بخش بسیج که برآمده از اسلام ناب محمدی، مکتب اهل بیت(ع) و آرمانهای انقلاب اسلامی است، کارآمدی خود را در همه حوزه های ملی و بین المللی نشان داده است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی عامل ایجاد محور مقاومت و بیداری اسلامی شده و امنیت پایدار امروز کشورمان در گرو همین فرهنگ و تفکراست، افزود: هفته بسیج متعلق به قشری خاص نیست، بلکه یادآور رشادت های اقشار مختلف ملت و متعلق به همه مردم ایران است.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۴۳ فعالیت در قالب ۸۱ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج امسال در دامغان اجرا می‌شود، گفت: ۴۱ برنامه از این تعداد برنامه های شاخص ناحیه، حوزه های مقاومت، پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج شهرستان دامغان محسوب می شود.

سرهنگ تقی پور رویکرد برنامه های هفته بسیج را سه اصل تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت عنوان کرد و گفت: هفته بسیج امسال با کلید بسیج، امید ملت ایران رقم خواهد خورد و هر پایگاه یک برنامه شاخص محله ای انجام می‌دهد و رویکرد برنامه های امسال صددرصد مردمی است.

وی ادامه داد: جشن ویژه هفته بسیج به صورت شهرستانی و با حضور بسیجیان شهرستان درنظر گرفته شده و همایش «اقتدار ما» با شعار «پرچمی که نخواهد افتاد» نیز همراه با میقات صالحین با تجمع بسیجیان روز سوم آذرماه در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی به برنامه های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی در ۱۲ رشته با عنوان سکوی پهلوانی، فضاسازی فرهنگی در سطح پایگاه ها و تقدیر از بهترین فضاسازی پایگاهی، جشن های مختلف سطح شهر، اعزام نمادین کاروان رزمندگان، رونمایی از سرود جدیدی گروه قدسیان، افتتاح گروه مقاومت روستایی، کارگاه سرباز ظهور با رویکرد جوانی جمعیت و همایش پیشکسوتان، از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: میزان اثرگذاری و کیفیت برنامه های هفته بسیج در اولویت قرار دارد و امید است بتوان نسبت به جهاد امیدآفرینی بیش از گذشته تلاش کرد، بی تردید کشور و انقلاب اسلامی ملت ما آینده ای درخشان در پیش روی خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار