فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک:

از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج تجلیل شد 

اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و صادقانه در رسانه‌های گروهی برای فرهنگ‌سازی جزو وظایف اصلی خبرنگاران است
کد خبر: ۹۵۵۵۰۰۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج تجلیل شد 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، سرهنگ حجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بستک با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت:بسیج برگرفته از روح ایمان و اخلاص در جامعه است که با بهره گیری از عنصر ایثار، جهاد، شهادت و روحیه خودباوری و عمل انقلابی، امید ملت ایران در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب است و این را در طول عمر ارزشمند بسیج که زاده و مولود انقلاب می‌باشد به همگان نشان دهد.

 

شعبانی بیان داشت: کار اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و صادقانه در رسانه‌های گروهی برای فرهنگ‌سازی جزو وظایف اصلی خبرنگاران است .

 

سرهنگ شعبانی با قدردانی از همکاری و فعالیت خبرنگاران شهرستان با مجموعه بسیج در ادامه افزود: کار اطلاع‌رسانی با در نظر گرفتن عامل سرعت و همراه با دقت و رعایت امانت در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی است که همراه با صداقت صورت گیرد.

 

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه دشمنان ، نظام و انقلاب را با هجمه فرهنگی و رسانه‌ای خود تضعیف می‌کنند ، اظهار کرد: کار اصلی اصحاب رسانه است که با بررسی شرایط تمامی تلاش خود را برای خنثی‌کردن دسایس استکبارجهانی به خصوص در حوزه فرهنگی انجام دهند.

 

شعبانی تصریح کرد: مجموعه بسیج و سپاه همواره قدردان اقدام موثر خبرنگاران است و باید مردم و مسوولان در عمل نسبت به تکریم فعالان این عرصه مهم اقدام کنند که این کار آنها رسالتی مهم است .

 

در این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات جمعی از خبرنگاران فعال قدردانی شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار