فرمانده ناحیه مقاومت شهید منتظرقائم یزد خبر داد:

تدارک ۱۶۰ برنامه در هفته بسیج/همایش اقتدار گشت‌های رضویون در مجموعه امیرچخماق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: به‌مناسبت هفته بسیج ۱۶۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج شهرستان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۱۷
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

سرهنگ حسین آزادی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته بسیج، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: امروز در برهه‌ای واقع شده‌ایم که رژیم صهیونیستی بدترین جنایات را علیه مردم مظلوم غزه مرتکب می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد ضمن حمایت از مردم غزه، ادامه داد: مجامع بین‌المللی باید رژیم صهیونیستی و پشتوانه‌اش، آمریکای جنایتکار را به پای میز محاکمه بکشانند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این هفته را یادآور فداکاری‌های ملت ایران برای پاسداری همه‌جانبه از ارزش‌های اسلام ناب محمدی توصیف کرد و افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین گسترش و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است.

آزادی‌نژاد بر ضرورت گسترش تفکر بسیجی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: جهاد علمی، سازندگی، فرهنگی، اقتصادی، دفاع و امنیت پایدار، امداد و نجات از جمله جهاد‌هایی هست بسیجیان در آن مشارکت داشته و تلاش می‌کنند تا با این عمل اهداف انقلاب اسلامی را به جلو ببرند.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج با رویکرد جهاد تبیین، امیدآفرینی و خدمت‌رسانی در جهت تقویت روحیه فرهنگ و تفکر بسیجی با کلیدواژه «بسیج، خادم ملت ایران» برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت را ا دنبال می‌کنیم.

آزادی‌نژاد با بیان اینکه برای هر روز از هفته بسیج شعاری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اولین روز هفته بسیج ۲۹ آبان با عنوان «بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی»، سه شنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار»، چهارشنبه اول آذرماه با عنوان «بسیج، ولایت‌باور، انقلابی و تمدن‌ساز»، پنج‌شنبه دوم آذرماه با عنوان «بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت»، جمعه سوم آذرماه با عنوان «بسیج، ایمان، بصیرت و انتظار»، شنبه چهارم آذرماه با عنوان «بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ وهنر» و آخرین روز هفته بسیج، یک‌شنبه پنجم آذرماه با عنوان «بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار» است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته بسیج ۱۶۰ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار بسیج شهرستان یزد برگزار می‌شود، گفت: گردهمایی بزرگ بسیجیان استان یزد با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخص‌ترین برنامه بزرگداشت هفته بسیج امسال در استان یزد است.

وی ادامه داد: برگزاری چندین یادواره شهدا و برنامه‌های «آبروی محله»، تجلیل و توانمندسازی بسیجیان با عنوان «سفیران مهر و هدایت»، از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، حضور و سرکشی معاون هماهنگ کننده سپاه از بخش‌های این ناحیه مقاومت، رزمایش رهروان شهدا در قالب ۷۵ تیم بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، انجام رژه اقتدار نیرو‌های مسلح از جمله برنامه‌های شاخص به‌مناسبت هفته بسیج است.

آزادی‌نژاد از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان یزد را توانمندسازی ضابطان امر به معروف و سفیران مهر و ولایت، همایش اقتدار گشت‌های رضویون در مجموعه امیرچخماق، یادواره شهدای غزه و جبهه مقاومت در حسینیه مسجد اعظم کوچه بیوک، نشست مسئولان پایگاه‌های مقاومت با فرمانده سپاه الغدیر استان و افتتاح چند پایگاه مقاومت در شهرستان یزد عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار