خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

حقوق بشر و آزادی بیان، ابزاری برای جنایات اسرائیل

حجت الاسلام کرامتی،در اجتماع ضد صهیونیستی گلپایگان در آستانه هفده تن،حقوق بشر  و آزادی بیان را ابزار دست قدرت های پوشالی جهان خواند.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۷۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، حضور حماسی مردم ولایتمدار گلپایگان در تجمع حمایت از کودکان مظلوم فلسطین در آستانه مقدسه هفده تن  برگزار شد.

در این اجتماع حماسی و  غیرتمندانه ،امام جمعه گلپایگان ،با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی حقایقی برای دنیا روشن کرد که تاکنون به درستی قابل فهم نبود، گفت: اتفاقات اخیر ابزار بودن مفاهیمی چون حقوق بشر، حقوق زن و کودک و آزادی بیان و بازیچه بودن قوانین و معادلات بین الملل در دستان قدرت ها را نشان داد و این حقیقت تلخ جامعه بشری را برای آنها ثابت کرد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی، حمایت از مردم غزه را از مصادیق عبادت در اسلام خواند و گفت: براساس آیات قرآن، یهود و مشرکان، دشمن ترین انسانها نسبت اسلام و مسلمانان اند و تاریخ اسلام از ابتدا تاکنون، این دشمنی و عداوت و کینه ورزی در  رژیم صهیونیستی ظاهر شده است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه این ۴۰ روز جنگ میان غزه و اسرائیل، حقایق و مسائلی را برای دنیا روشن کرد که به درستی قابل فهم نبود، ادامه داد: اتفاقات روز هفتم اکتبر، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکاند و قابلیت جبران حتی با کشتار چند برابری شهدای غزه تا امروز و ویران کردن چندبرابری شهر غزه ندارد و این جنایات، از فضاحت رژیم صهیونیستی کم نمی کند.

وی با یادآوری ادعاهای  دروغین آمریکا و کشورهای غربی در خصوص حقوق بشر،کودک و زن و آزادی بیان و رعایت حقوق بشر بیان کرد: اتفاقات اخیر نشان داد که این ادعاها، تنها  دروغ هایی برای استفاده ابزاری در دست استکبار است و اکنون سکوت آنه، این حقیقت تلخ جامعه بشری را به اثبات رساند.

حجت الاسلام کرامتی  در پایان با بیان اینکه مردم دنیا فهمیدند که تمام قوانین بین المللی و معادلات آن، تنها بازیچه ای در دست قدرت ها است و به هنگام خودش، توسط قدرت‌ها زیر پا گذاشته می شود و هیچ نفعی برای بشریت ندارند، تاکید کرد: وعده پیروزی و غلبه حق بر باطل، وعده تخلف نا پذیر خداوند است و این را تاریخ اسلام بارها نشان داده است که وعده خدا عملی می شود.

این تجمع بزرگ، با رجز خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام،دکلمه خوانی،اجرای گروه یکصد نفری اسرا و قرائت قطعنامه پایانی همراه بود.

ارسال نظرات