سردار کرمی:

بسیج امید مردم است/ اجرای ۳ هزار و ۴۵۲ برنامه به مناسبت هفته مبارک بسیج در استان زنجان

زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج امید مردم است،گفت:۳ هزار و ۴۵۲ برنامه به مناسبت هفته مبارک بسیج در استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۹۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

 

بسیج امید مردم است/ اجرای ۳ هزار و ۴۵۲ برنامه به مناسبت هفته مبارک بسیج در استان زنجان

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ سردار کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان در شامگاه یکشنبه (۲۸ آبان ماه) در گفتگو ویژه خبری شبکه استانی اشراق ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیه و گرامیداشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲ اردیبهشت ماه سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و هدف اصلی این نهاد انقلابی نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن و کوشش در راه تحقق آرمان‌های الهی و گسترش حاکمیت الهی بود.


وی با بیان اینکه پس از تشکیل سپاه پاسداران امام فرمان به تشکیل بسیج دادند، افزود:امام (ره) سپاه را به دریای بیکران مردم وصل کردند و بسیج از دل خود مردم و نهادی مردمی تشکیل شد که مهمترین اصل آن خدمت به مردم در تمامی عرصه‌ها می‌باشد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه بسیج تمام معادلات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را برهم زد و اتحاد و انسجام ملت و رزمندگان اسلام عامل اصلی موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، گفت:امام (ره) مرکز و سنگر بسیج را مساجد و حسینیه‌ها اعلام کردند که در دنیا بی‌نظیر هستند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در عملیات‌های ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس، خیبر، جزیره مجنون، بدر، والفجر، شلمچه و…….. حماسه آفریدند و تا آخرین قطره خون جنگیدند و این روحیه دینی، اعتقادی و مذهبی بسیجیان زبانزد و امروز الگویی برای مسلمانان جهان است.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه عشق به شهادت و ولایتمداری و خدمت به مردم در بسیجیان نمایان است، گفت: امدادگران و پزشکان و پرستاران در زمان جنگ با جان و دل به مجروحان رسیدگی می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه آغاز هفته بسیج با نام مبارک حضرت زینب سلام الله علیه و و روز ولادت این بانوی قهرمان مصادف شده است، عنوان کرد:این هفته بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات این عزیزان به ویژه شهدای سلامت است.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج خادم مردم است، اظهار داشت: بسیجیان در دوران کرونا زیباترین صحنه‌ها را به نمایش گذاشتند و با اجرای طرح شهید سلیمانی خانه به خانه رفتند و هر آنچه در توان داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند.

این مسئول با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخش‌های جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است، تصریح کرد: این نشان از جایگاه والای بسیج و تاثیرگذاری آن در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه در راستای هفته بسیج ۳ هزار و ۴۵۲ برنامه در قالب ۱۶۵ عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد، گفت: همزمان با سراسر کشور همایش اقتدار بسیجیان با حضور گردان‌های بسیج در روز ۳ آذر ماه سال جاری به مناسبت سالروز تشکیل بسیج در مصلای زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار