فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ؛

خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است

خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است
مهرعلیا گفت :مهم ترین ویژگی مکتبی بودن بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۰۱
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

 

 قزوین _به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با حضور اصحاب رسانه و روابط عمومی های ادارات شهرستان بوئین زهرا، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره کرد و گفت : بسیج تنها سازمان انقلابی و مردمی است که از دل مردم و برای حفظ دستاوردهای انقلاب و مقابله با تهدیدهای دشمنان به وجود آمده است. بسیجیان در همه مراحل انقلاب با روحیه جهادی و بدون توقع، بدون نام و نشان و بدون تظاهر کارنامه درخشان و قابل قبولی را از عملکرد خود به یادگار گذاشتند.

وی در ادامه افزود: مهم ترین ویژگی مکتبی بودن بسیج ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و باور درونی به خالق یکتا است.ترویج ایمان و امید در جامعه، جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر جنبه های مکتبی بودن نیروهای بسیجی است.

سرهنگ مهرعلیا، خط مقدم جنگ امروز را به دست بسیج دانست و افزود: امروز هدف دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی ، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ضرورت موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه را بیش از پیش احساس می کند. از این رو در موضوع جنگ شناختی و ترکیبی، خط مقدم جنگ امروز به دست بسیج است و تفکر بسیجی تنها راهکار مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن را جهاد تبیین اعلام کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا ، در پایان سخنان خود، به برنامه های شاخص هفته بسیج اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی هدفمند با همه سازمان ها و ادارات شهرستان بوئین زهرا، 400 عنوان برنامه برای هفته بسیج پیش بینی شده است. دیدار با ائمه جمعه، جهاد تبیین و نهضت روشنگری، دیدار با خانواده معظم شهداء، اردوی یکروزه جهادی، یادواره خانگی شهداء، کارگاه پیشگیری از اعتیاد،اردوی راهیان پیشرفت، محفل انس با قرآن و نشست سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه های سپاه ناحیه بوئین زهرا در هفته بسیج است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار