خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه خبر داد

برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در بهار /افتتاح سالن‌های ورزشی در هفته بسیج

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار  گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج، ۲۵۰ عنوان برنامه متنوع در شهرستان بهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۳۰
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهار که در سالن جلسات سپاه ناحیه بهار برگزار شد، عنوان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج امسال بسیار متفاوت و متمایزتر خواهد شد.

وی با اشاره به سالن‌های ورزشی افتتاحی در هفته بسیج گفت: سالن ورزشی در مهاجران، سالن بدنسازی لالجین، سالن ورزشی صالحین ۷۰۰ متری روستای گنج تپه با اعتبار ۷ میلیارد، سالن ورزشی صالحین ۹۰۰ متری آبرومند افتتاح می‌شود که این حرکت ما سبب بالا رفتن سرانه ورزشی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه متنوع طی هفته بسیج در سطح شهرستان بهار خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته بسیج برخی از پروژه‌ها شاخص افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج در ۱۲ حوزه و ۱۲۶ پایگاه مقاومت عنوان کرد: ۱۸ قشر بسیج دیگر نیز بر اساس فعالیت‌های حوزه خود برنامه‌هایی را طی هفته بسیج دارند .

هندی‌ورکانه با بیان اینکه رسیدگی به محرومان و نیازمندان یکی از اقدامات دستور کاری سپاه و بسیج است، افزود: ۴۰ نقطه مختلف در سطح شهرستان بهار برای ساخت منزل برای محرومان و نیازمندان شناسایی شده و در حال ساخت است که به صورت نمادین به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاحیه مسکن در روستای سيمين برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عملکرد ما در راستای شعار اقتصادی حمایت از کارگاه‌های مشاغل خانگی است که به صورت نمادین تولیدی پوشاک روستای سیمین افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: برای بالا بردن سرانه فرهنگی شهرستان اقدامات بسیاری صورت گرفته که یکی از آنها ساماندهی و مرمت گلزار مطهر شهدا در سطح شهرستان است و در اولین روز از هفته بسیج مرمت و ساماندهی گلزار شهدای روستای سیمین همراه با افتتاح پرورش ماهی زینتی در بخش مرکزی را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: همچنین در اولین روز از هفته بسیج افتتاحیه سالن ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) روستای آبرومند و در حوزه علمی تجلیل از نخبگان بسیجی به خصوص کنکوری‌ها را در باغ موزه دفاع مقدس در راستای تقویت مولفه دانش و فناوری شهرستان برگزار می‌شود.

هندی‌ورکانه عنوان کرد: اجتماع دختران حاج قاسم در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره)، کلنگ زنی درمانگاه برای بسیجیان شهرستان مرکزیت شهر بهار در کنار مسکن مهر با ۵۰ میلیارد تومان، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، اجتماع حضور خانواده‌های علوی در مصلی مهاجران و جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری در لالجین از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

وی افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای بسیجیان در روستای زاغه، برگزاری همایش بسیجیان همراه با تجلیل از آنها در سالن آمفی تئاتر؛ دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و... را از برنامه‌های شاخص در هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار آب‌رسانی در ۵۰ نقطه مختلف در سطح شهرستان از طریق مخزن و منبع را از اقدامات بسیجیان طی هفته بسیج برشمرد و گفت: افتتاح شبکه آب رسانی روستای دهنجرد، برگزاری اردوی جهادی پزشکی در چندین نقطه مختلف همراه با خدمات پزشکی و تست بینایی و توزیع تعداد ۵۰۰ الی ۷۰۰ عینک، مسابقه فوتسال و نشست کتابخوانی و نامه به دوست شهیدم و ایستگاه سلامت نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس بین ۴۰ درصد بسیجی هستند و این نشان دهنده میزان ایفای نقش توسط بسیجیان در کشور است، گفت: کسی که تفکری برگرفته از حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت زینب(س) دارد یک بسیجی تمام عیار است.

هندی‌ورکانه یکی از رویکرد سازمان بسیج نظام طیبه شجره صالحین را تربیت بسیجیانی با معرفت با بصیرت و مهارت در طراز انقلاب دانست و بیان کرد: برگزاری حلقات صالحین در نماز جمعه، برگزاری همایش پیشکسوتان بسیجی توسط حوزه شهری مقاومت بسیج امام صادق(ع)، یادواره شهدای دانش آموز، برگزاری شاخص‌ترین همایش باشکوه و حماسی بسیجیان در ۵ آذر همراه با پخش گزیده‌ای از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اعزام دانش آموزان به راهیان نور نیز از برنامه‌های شاخص اجرایی هفته بسیج است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات