به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)

اجتماع دختران زینبی درجوار شهدای گمنام شهر اهرم برگزار شد

امام جمعه شهر اهرم در اجتماع بزرگ دختران زینبی که باحضور دختران و زنان این شهر برگزار شد گفت:قوت قلب حضرت زینب(س) به برکت اتصالش به مبداء تعالی راستی محیرالعقول است.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۵۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین حبیب پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم درمراسم اجتماع بزرگ دختران زینبی که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)که درجوار شهدای گمنام این شهر برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت:زینب(س) زینت پدر بود و غمخوار برادر و پرستار انبوه درد و رنج‌های دشت کربلا.

امام جمعه شهر اهرم در ادامه با گرامیداشت روز پرستار افزود: حال به حرمت اوست که «پرستار» هویت گرفته و «روز پرستار» به حرمت زادروز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است.

حجت‌الاسلام پهلو زاده درخصوص نامگذاری این حضرت تصریح کرد:این حضرت کسی است که پیامبر(ص) از جانب خدا نام زینب(س) را برای او برگزید و فرمود: «علی، خودش زینت اهل دنیاست، اما این دختر به جایی می‌رسد که زینت پدر می‌شود.

امام جمعه شهر اهرم درپایان سخنان خود به سه ویژگی بارز حضرت زینب(س)اشاره کردوگفت:ازجمله ویژگی‌های بانو زینب کبری (س) طهارت و تقوا، اهمیت دادن به ارزش‌های اصیل بیش از هر چیز دیگری در زندگی، توجه به علم و معرفت، انجام ‌فعالیت‌های سیاسی و امدادرسانی به انسان‌ها و کیفیت دادن به محیط خانه و خانواده است.

در ادامه گروه سرود نوجوانان بنات الحسین (ع)اهرم به اجرای سرود زنده در وصف حضرت زینب(س)و همچنین مدافعان حرم پرداختند.

دراین تجمع فرماندار تنگستان ،امام جمعه شهراهرم ،فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان,معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان تنگستان ،رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان وجمعی از مدیران ومسولین شهرستان حضور داشتند واز دختران وبانوان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات