در شهرستان فارسان برگزار شد؛

جشن ولادت عقیله بنی هاشم و برپائی میز خدمت

به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا فارسان جشن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها به همراه برپائی میز خدمت پزشکی به بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۵۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ به همت جمعی از خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا سلام الله علیها فارسان مراسم با شکوه جشن ولادت حضرت زینب سلام الله علیها همراه با حضور تعدادی از پرستاران در محل پایگاه و برپایی میز خدمات پزشکی به بسیجیان و اهالی محله برگزار شد.

در این برنامه سرکار خانم مرادی از مربیان بسیجی در جمع بسیجیان گفت: امروز بحمدالله پرستاران در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر و شرافتمند‌ترند؛ و این لطف خدا و نعمت خدا است.

وی ادامه داد: امیدواریم که همواره به همین شکل باشد و این عزت افزایش پیدا کند. پرستار فرشته‌ی رحمت بیمار است؛ این یک تعبیر واقعی است، به هیچ وجه مبالغه‌آمیز نیست؛ هم با جسم بیمار سر و کار دارد، هم با روح بیمار. در مورد جسم بیمار، پرستار در واقع شریک و همکار و مددکار پزشک است.

سرکار خانم مرادی در ادامه گفت: به لطف خدا پس از پیروزی انقلاب اسلامی میزان ارائه خدمات پزشکی به مردم در کشور ما افزایش قابل توجه داشته و به لطف انقلاب ما که زمانی با کمبود پزشک مواجه بودیم و از کشورهایی نظیر هند به کشور ما پزشک می آمد و کوچکترین بیماری ها در آن موقع می توانست به بزرگترین مشکلات منتهی شود امروز نه تنها کمبود پزشک و خدمات پزشکی نداریم بلکه به یک کشور پیشرفته در زمینه علم پزشکی تبدیل شدیم و نه تنها پزشک نیز می توانیم صادر کنیم بلکه حتی از کشورها مدعی پیشرفت نیز برای گرفتن خدمات به کشور ما می آیند.

در پایان برنامه نیز بسیجیان و تعدادی از اهالی در غالب میز خدمت از خدمات پزشکی نظیر تزریقات ،فشار سنج، قند خون و ... رایگان در محل پایگاه بهره مند شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار