تشریح برنامه های نخستین روز از هفته بسیج در زنجان

زنجان-سخنگوی هفته بسیج در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به تشریح برنامه های روز اول این هفته مبارک در این استان پرداخت.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۷۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

تشریح برنامه های روز اول هفته بسیج در زنجان

محسن حق وردی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، با بیان اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و با ابتکار امام خمینی (ره)، بسیج به عنوان نهادی منسجم و سازمان یافته، با حضور آحاد مختلف مردم شکل گرفت تا در عرصه‌های مختلف خدمات رسانی کند.

وی با بیان اینکه بسیج برآمده از انقلاب اسلامی و ریشه در انقلاب دارد، تصریح کرد: این نهاد مقدس در جهت حفظ نظام و صیانت از آرمان‌های امام راحل و دستاورد‌های خون شهدا پایه‌ریزی شده است.

سخنگوی هفته بسیج در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این هفته فرصت مناسبی جهت تبیین دستاورد‌های بسیج است، گفت:به همین منظور سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز برنامه‌های متعددی را برای این هفته تدارک دیده است.

حق وردی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال "بسیج؛ امید ملت ایران" می‌باشد، تصریح کرد:در این هفته بیش از ۳ هزار و۴۵۲ برنامه در قالب ۱۶۵ عنوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عنوان روز نخست هفته بسیج امسال که از ۲۹ آبان ماه آغاز می‌شود، «بسیج، جهاد، خدمت و سازندگی» می‌باشد، بیان کرد:برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، دیدار با امام جمعه، فضاسازی شهری، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، بهره برداری از ۸ پروژه محرومیت زدایی در ۸ روستا، راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه و کمک‌های مومنانه، آبرسانی به ۸ روستا، اهدای ۹ مورد جهیزیه برای نیازمندان با همکاری کمیته امداد، برگزاری اردو‌های جهادی و نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از برنامه‌های این روز است.

حق وردی در پایان یادآور شد:بسیج به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد است که خدمات رسانی و محرومیت زدایی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار