به مناسبت روز پرستار از پرستاران بیمارستان سید الشهداء (ع) زهک تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۶۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، به مناسبت میلاد باسعادت اسوة صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، دکتر مجتبی رفیق‌دوست مدیریت شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان سید الشهداء (ع) زهک به همراه فرمانده سپاه زهک، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و هیئت همراه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان از زحمات پرستاران با اهدا شاخة گل قدردانی کردند.

دکتر مجتبی رفیق‌دوست در این دیدار ضمن تبریک میلاد فرخندة حضرت زینب ( س)، زحمات شبانه‌روزی پرستاران را در جهت بهبودی حال بیماران شایستة تقدیر دانست و بر الگو قراردادن حضرت زینب (س) تأکید کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک خاطرنشان کرد: به‌یقین نام‌گذاری این روز بزرگ به نام روز پرستار موقعیت مناسبی است برای قدردانی از زحمات شبانه‌روزی جامعه پرستاری که امروز به یکی از حلقه‌های مهم و مؤثر در زنجیره سلامت مبدل گشته و مسئولیت پر ارزش خود در تأمین سلامت جامعه را باانگیزه‌های الهی به انجام می‌رساند.

وی افزود: نمونه واقعی این تلاش‌ها و ایثارگری‌ها را امروز توسط کادر درمان در بیمارستان‌های غزه مشاهده می‌کنیم که در اوج حملات صهیونیست‌های غاصب، جان خود را برای نجات مردم فدا می‌کنند؛ ایثارگری‌هایی که نمونه دیگری از آن را در ایام کرونا از پرستاران عزیز کشورمان شاهد بودیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار