خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: سرمنشأ همه تحرکات به ناامیدی برمی‌گردد برخی جوانان اینقدر تحت تاثیر افکار عمومی و رسانه‌های دشمن قرار گرفته اند که کاملاً از امید تهی شده‌اند و مدام ناامیدی به افراد تزریق شده است.
کد خبر: ۹۵۵۵۲۷۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام استان در دیدار صمیمانه با مدیران رسانه‌ای استان که در آستانه هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: دشمن به دنبال رواج ناامیدی است و می‌خواهد ملت ناامید شوند ناامیدی ملت ما تبعات بعدی را به دنبال دارد و همانطور که شاهد بودید سال گذشته تحرکاتی به وجود آمد.

وی افزود: ما به طور میدانی با بسیاری از چهره‌هایی که در اغتشاشات نقش داشتند صحبت کردیم سرمنشأ همه تحرکات به ناامیدی برمی‌گردد و وقتی از جوانان سوال می‌کنیم چرا به این سمت آمدید اینقدر تحت تاثیر افکار عمومی و رسانه‌های دشمن قرار گرفته اند که کاملاً از امید تهی شده‌اند و مدام ناامیدی به افراد تزریق شده است که این ناامیدی باعث شده به این راه کشیده شوند.

 

تبلیغات منفی دشمن تزریق ناامیدی به مردم است

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب امسال در دو بحث امید و جهاد تبیین تاکید داشتند خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیین را دنبال کنیم امید آفرینی ایجاد می‌شود از سال گذشته با اعزام دانشجویان به اردوی راهیان پیشرفت برای بازدید از پالایشگاه‌های جنوب کشور کار را آغاز کردیم و امسال نیز اردوی راهیان نور را همراه با اردوی راهیان پیشرفت برگزار می‌کنیم و با یک نگاه تحقیقی که صورت می‌گیرد نتیجه مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه ما کم کار کردیم و نیامدیم قشر جوان را با پیشرفت‌هایی که حاصل شده آشنا کنیم خطاب به مدیران رسانه‌ها گفت: ما نظرات شما را برای حرکت در ادامه مسیر نیاز داریم تا تنظیمی انجام دهیم با واقعیت‌هایی که شما در جامعه روبرو هستید و کمک بزرگی برای ما است همه باید دست به دست هم دهیم و با هم حرکت کنیم. قطعاً این گونه عمل کنیم استان و شهر ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت خواهد کرد به جایگاه بالاتری نسبت به گذشته خواهیم رسید.

 

{تبلیغات منفی دشمن تزریق ناامیدی به مردم است
مهدوی با بیان اینکه طبق شاخص‌ها پیشرفت‌ها خوب است گفت: امیدواریم از مرحله چالش‌های اقتصادی عبور کنیم در شرایطی قرار داریم حرکت و ریل گذاری که توسط دولت صورت گرفته بسیار خوب و رو به جلو است.

وی با بیان اینکه در سطح سپاه و بسیج استان در حوزه مهندسی و محرومیت زدایی آورده‌های برای استان داشتیم افزود: در یک سال گذشته با وجود اینکه ماشین‌های مهندسی که در اختیار داشتیم و می‌توانستیم خدمات دهی داشته باشیم سه دستگاه بوده با پیگیری‌هایی که انجام گرفته امروز ظرف یک سال بالغ بر ۳۰ دستگاه مهندسی وارد استان کردیم تا در شهرستان‌های مختلف در عرصه محرومیت زدایی و خدمات رسانی از آن‌ها بهره بگیریم.

تبلیغات منفی دشمن تزریق ناامیدی به مردم است
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان عنوان کرد: اتفاق خوب دیگر این روز‌ها راه‌اندازی شهرک صنعتی خوسف است که ماشین آلات شروع به کار کردند، زیرساخت‌ها فراهم شده و حرکت شتاب دهنده خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال حرکتی در عرصه قرآنی آغاز کردیم گفت: قرار شد ه است سپاه در سطح کشور ۷۰۰ هزار نفر را در زمینه حفظ قرآن از ۱ تا ۳۰ جز صورت بگیرد که در استان خراسان جنوبی طرح را پیاده کردیم سهمیه استان ۱۰ هزار بسیجی بود که ۱۷۵۰۰ نفر ثبت نام کردند و این کار فرهنگی بزرگی است مسابقات را برگزار کردیم. امسال بیش از ۲۰۰ نفر به حفظ قرآن و نهج البلاغه رساندیم این طرح نشان می‌دهد انقلابی در عرصه قرآنی در طول یک سال اتفاق افتاد که بیشتر قرآن آموزان نوجوان و دانش آموز بودند.

مهدوی با اشاره به اینکه اولین گروه راهیان نور دانش آموزی اعزام شد افزود: برآوردی که داریم بالای ۳۵ هزار نفر در خواست اعزام به راهیان نور را دارند که ما امکانات لازم را برای اعزام آن‌ها نداریم این‌ها نشان از این است که تبلیغات منفی که در برخی موارد القا می‌شود که جوانان پای کار نیستند صحیح نیست و ما در همه شاخص‌ها روند خوبی را مشاهده می‌کنیم در زمینه روحیات انقلابی، جهادی و کمک رسانی اتفاقات خوبی افتاده است.

تبلیغات منفی دشمن تزریق ناامیدی به مردم است

وی اظهار داشت: در چند روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی حرکت جهادی عظیمی تحت عنوان گروه جهادی الکفیل را داشتیم که علاوه بر حضور پزشکان جوان، اساتیدی با تجربه در سطح بالا از شهر مشهد و نیز پزشکانی برجسته از کرمانشاه، اصفهان و شیراز همراه شده بودند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: در این گروه جهادی ۱۰۰ پزشک به مدت ۶ روز از غرب کشور به شرق کشور آمده بودند و بدون کوچک‌ترین چشم داشتی به مردم خدمات ارائه می‌دادند در این حرکت جهادی به ۲۲۷۵ نفر خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دادند که این نشان از روحیه و تفکر بسیجی حاکم در ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها