خبرهای داغ:
زهره‌وند خبر داد

تقدیر از پرستاران و همسران جانبازان به همت حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان از برگزاری نشست‌های روشنگری، نشست برخط، دیدار و تقدیر از پرستاران و همسران جانبازان به مناسبت روز پرستار با حضور بسیجیان این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۷۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

سمیه زهره وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «حضرت زینب کبری از اولیاءالله است عزّت او عزّت اسلام است»، اظهار کرد: اگر حماسه آفرینی‌های پیام‌آور کربلا نبود امروز ما هیچ شناختی از اسلام ناب محمدی نداشتیم.

وی گفت: دختر فاتح خیبر نه تنها الگوی زنان در شجاعت، صلابت، غیرت و عزت است بلکه برای مردان نیز الگو است.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و همه شهیدان مدافع حرم که جان خود را خالصانه بر کف گرفتند و به سوریه رفتند، افزود: آنها می‌دانستند باید از حرم شیرزنی که به خاطر از خودگذشتگی‌ها، ایثار و فداکاری‌ها عنوان پرستار را گرفته، دفاع کنند چراکه اگر او نبود هیچ اثری از حماسه تاریخی عاشورا در کل عالم بشریت نمی‌ماند.

وی گفت: به همت حوزه مقاومت نرجس خاتون، ۱۲عنوان برنامه به مناسبت روز پرستار در نظرگرفته شده که با حضور بسیجیان اجرای می‌شود.

زهره‌وند تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های روشنگری، آذین بندی مساجد، فضاسازی پایگاه‌ها، مولودی خوانی، تقدیر از پرستاران اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین این برنامه‌ها برگزاری نشست برخط، دیدار و تقدیر از پرستاران و همسران جانبازان، به مناسبت روز پرستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات