جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج به ریاست محمد حیدری منش فرماندار و با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، بخشدار ارجمند و دیگر مسئولان، شنبه ۲۷ آبان ماه در محل فرمانداری برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۱۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری در بسیج شهرستان فیروزکوه؛

محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در جلسه هفته بسیج شهرستان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، اظهار کرد: ما همدرد عزیزان در باریکه غزه هستیم که دچار شرایطی شدند که توحش و بی رحمی و جنایت های رژیم صهیونیستی خانواده‌های زیادی را داغدار کرده است و خیلی از آنها امروز مفهوم خانواده کامل را ندارند یا پدر و مادر و یا فرزند از دست داده اند. امروز کسانی که در برابر رژیم غاصب مقاومت کردند تا از عزت و خاک خود دفاع کنند درگیر جنایتی شدند که اگر اسم آن را نسل کشی نگذاریم هیچ عنوانی بیانگر این جنایات نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج بیان کرد: بنا به فرمایش امام امت (ره)، 5 آذر ماه روز تشکیل بسیج مستضعفین است و از ٢٩ آبان ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است و باید در این هفته پیرامون تفکر بسیجی و فراگیر شدن الگویی برای تفکر بسیجی، هم تولید محتوا شود و هم اطلاع رسانی و تبیین گردد تا همه این مفهوم را بازتکرار کنند؛ تفکر بسیجی و الگویی که از پنجم آذر ماه سال 1358 آغاز شد و در تاریخ ماندگار شد.

 

حیدری منش تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری بسیج مستضعفین ثمره تفکر بسیجی را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در سازندگی، عمران و آبادانی کشور، کمک به محرومین کشور و هرجایی که نیاز به حضور بسیجی و روحیه بسیجی داشت، آن هویدا شد و برای مردم مشهود شد که تفکر بسیجی عنصر حیات بخش و ماندگار شدن انقلاب اسلامی است.

 

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: عزیزان در دستگاه ها و ادارات مختلف با همت و تلاشی که دارند با همت بسیجی در هفته بسیج نشان دهند که با روحیه بسیجی خادم مردم و در کنار مردم هستند و دغدغه خدمت رسانی به مردم را دارند و پیگیر حل مسائل زمان بر در هفته بسیج با همت و تلاش بیشتر باشند.

 

حیدری منش در پایان با اشاره به شعار هفته بسیج، تاکید کرد: امیدواریم با همت و تلاشی که در مدیران شهرستان وجود دارد، شاهد تبلور خدمت رسانی به مردم در هفته بسیج باشیم.

ارسال نظرات