خبرهای داغ:

دیدار و تجلیل بسیجیان از امام جمعه شهرستان هندیجان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، فرماندهی و پرسنل ناحیه سپاه و فرماندهان و بسبجیان حوزه های مقاومت بسیج شهید مزارعی و بسیج دانش آموزی، گردان های امام رضا و امام علی (ع) و مدیر و معاونین آموزش و پرورش با امام جمعه هندیجان دیدار و بسیجیان از امام جمعه تجلیل نمودند .
کد خبر: ۹۵۵۵۴۲۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته بسیج با شعار محوری بسیج، امید ملت ایران با امام جمعه شهرستان هندیجان دیدار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی با تبریک هفته بسیج اظهار داشت : روحیه بسیج یعنی هدایتگری و امید و تلاش و شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و خدمات رسانی شایسته به مردم است .

وی افرود : بسیجی هیچ گاه بی تفاوت نیست و از جبهه حق دفاع می کند و در خط ولایت فقیه و رهبری است و بسیج یعنی آمادگی تحت هر شرایطی برای حفظ اسلام و انقلاب در خط رهبری است.

وی بابیان موفقیت های بسیج این شجره طیبه گفت : بسیج در هر صحنه و میدانی باشد موفقیت تاثیر گذاری دارد و ما افتخار می کنیم به بسیج و بسیج ماندگار است.

درادامه گزارش خبری، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان هندیجان سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی با تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س ) اظهار داشت : هفته بسیج را به امام جمعه و آحاد مردم و بسیجیان و دیگر قشرها تبریک می گویم و یاد و خاطره شهدا گرامی باد .

وی افزود: افتخار می کنیم یک بسیجی هستیم و بسیج مردان میدان ها در راه انقلاب و اسلام است و الحمدلله با آغاز هفته بسيج با شعار محوری بسیج، امید ملت ایران برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که در شهرستان هندیجان اجرا خواهند شد.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار