خبرهای داغ:
گفتگوی صمیمانه با پرستاران نمونه فریدن

همزمان با روز پرستار پای درد دل و خاطرات تلخ و شیرین پرستاران فریدن

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ، گفتگوی صمیمانه با برخی پرستاران نمونه سال در بیمارستان شهید رجائی فریدن انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۶۳
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ، گفتگوی صمیمانه با برخی پرستاران نمونه سال در بیمارستان شهید رجائی فریدن انجام شد.

تعداد ۱۴ نفر از پرستاران بیمارستان شهید رجائی داران در سال ۱۴۰۲ در سطح استان و کشور به عنوان نمونه انتخاب شدند که به مناسبت روز پرستار خب گزاری بسیج فریدن با آنها گفتگوی صمیمانه برگزار نمود و پرستاران خاطرات تلخ و شیرین دوران خدمت خود را بیان کردند.

فاطمه احمدی پرستار نمونه بخش نوزادان ، پروین طالبی پور پرستار نمونه بخش icu ، تبسم مباشری پرستار نمونه کشوری بخش جراحی زنان و ابراهیم صادقی مدیر پرستاری بیمارستان شهید رجائی ؛با خبرنگاران خبرگزاری بسیج گفتگو کردند.

در این گفتگو پرستاران از سختی های شغل پرستاری و کمبود امکانات گفتند و گلایه هائی  چون عدم پرداخت به موقع و عادلانه کارانه سخن به میان آوردند و از مسئولین رسیدگی به وضعیت پرداخت های مزایا و کارانه ها و تجهیز کردن بیمارستان و تأمین نیروی انسانی متخصص مطالبه گری داشتند و از مدیران ارشد به خواستند با رسیدگی به وضع موجود از مهاجرت پرستاران جلوگیری کنند .

البته پرستاران این نکته را هم گفتند که علی رقم سختی های کار پرستاری و سنگینی بار مسئولیت،  هیچگونه از کار خود کم نگذاشته و مدام در تلاش هستند به بهترین وجه ممکن بیماران خود را به وضع بهبودی و سلامتی کامل ببینند و هرگز سختی ها و کاستی ها از عزم راسخ آنها نمی کاهد و همچنان با عشق کار خود را انجام خواهند داد.

پرستاران نمونه بیمارستان شهید رجائی فریدن شیرین ترین لحظات شغلی خود را ترخیص بیماران بهبود یافته و تولد نوزادان بیان کردند و به این نکته اشاره کردند که تلخ ترین روزها و لحظات کاری آنها فوت بیماران است هر چند به موجب کمبود امکانات یا کاستی های موجود باشد و از مردم خواستند مراقب سلامتی خود باشند تا اشک های پرستاران در دیدن صحنه های جانسوز چون جان سپردن بیماران نباشند.

 

در پایان مطالبات و گلایه های پرستاران به مدیر پرستاری بیمارستان شهید رجائی  منتقل شد و صادقی در پاسخ گفت ؛ علت اصلی این مشکلات ، وضعیت اقتصادی کشور است و از طرف دیگر مطالبات و پرداخت ها در عهده مدیریت کلان کشور در وزارت بهداشت و درمان می باشد و علی رقم پیگیری ها امیدواریم خبرهای خوشی در آینده فضای مثبتی را در جامعه مدافعان سلامت تداعی کند

صادقی در ادامه گفت: با تلاش کادر درمان و مدیریت در سال ۱۴۰۲ سطح بیمارستان شهید رجائی به سطح یک غرب استان ارتقاء یافته که در جذب اعتبارات و توسعه بیمارستان بسیار مؤثر و امید بخش است .

وی در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری بسیج فریدن در گفتگو با پرستاران ، گفت رسانه مهمترین ابزار آگاه‌سازی عمومی و پیگیری مطالبات است که امیدواریم با خبرگزاری بسیج مطالبات و کمبود های این بیمارستان مرتفع شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار