برگزاری نشست جهاد تبیین بسیج ادارات و کارمندان در زاهدان

به مناسبت هفته بسیج، نشست جهاد تبیین بسیج ادارات و کارمندان به میزبانی شرکت آبفای استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۲۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،  نشست جهاد تبیین به مناسبت هفته بسیج با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جهانشاهی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس لکزایی، قائم‌مقام شرکت آبفای استان ضمن خیرمقدم به همکاران و میهمانان مراسم، در خصوص موضوع بسیج و پاسداری از انقلاب اسلامی، به ایراد سخن پرداختند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام (ره) یکی از اتفاقات بسیار مهمی بود که در این سال‌ها در حوزه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی و در زمینه خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیده است.

حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی، با بیان اینکه بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده، افزود: بسیجی یعنی در هر شرایطی آماده است برای اینکه نیازهای انقلاب اسلامی را برآورده کند.

در ادامة این نشست، سرهنگ پاسدار حسن نکویی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پایگاه بسیج آبفای استان، به لزوم سازماندهی گروه جهادی پایگاه و دیده‌شدن مدیران پرتلاش در غالب بسیج اشاره نمود و همگامی مدیریت و بسیج را از عوامل مهم در تسریع کارها برشمرد که سبب می‌شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت، مشکلات را پشت سر گذاشته و در مسیر پیروزی گام برداشت.

در پایان این برنامه، ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات مهندس علیرضا میرحسینی، فرمانده سابق پایگاه بسیج شرکت، سید احسان پاپلی به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار