خبرهای داغ:
سرهنگ جان‌محمدلو خبر داد

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه بامحوریت امید‌آفرینی و محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج در رزن و درگزین

همدان-فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: برنامه‌های هفته بسیج شهرستان رزن در قالب ۱۲۰ عنوان برنامه با اولویت جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۳۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن جان‌محمدلو ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان شهرستان‌های رزن و درگزین اظهار کرد: چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین مزین به شعار «بسیج، امید ملت ایران» است.

وی افزود: نقش بسیج از ابتدای تشکیل آن تاکنون بسیار برجسته بوده است و فعالیت‌ها و اقداماتی که بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله دفاعی، امنیتی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، علمی و سایر عرصه‌ها داشته بر کسی پوشیده نیست و هر کجا که از روحیه و تفکر بسیج الگو بگیریم به طور قطع پیروز خواهیم شد؛ امیدواریم که با الگوگیری از این تفکر بتوانیم تمام مشکلات موجود در جامعه را رفع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن در ادامه به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج شهرستان رزن در قالب ۱۲۰ عنوان برنامه با اولویت جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های پیش بینی شده در سطح شهرستان‌های رزن و درگزین شامل نشست‌های روشنگری با موضوع جهاد تبیین با حضور کارشناسان و هادیان سیاسی در سطح پایگاه‌های مقاومت و رده‌های بسیج اقشار، محرومیت زدایی و خدمات رسانی با اعزام گروه‌های پزشکی در قالب ویزیت رایگان به همت بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی در مناطق مختلف، همایش جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های جهادی، افتتاح کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی، افتتاح منازل محرومین و توزیع جهیزیه میان زوجین نیازمند خواهد بود.

جان‌محمدلو افزود: در طول هفته بسیج سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، برپایی میز خدمت و شیفت ایثار و همچنین برنامه‌های فرهنگی با عنوان میقات صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا در سطح پایگاه‌های مقاومت و همایش اقتدار بسیجیان در دو نوبت و در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

وی کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) از جمله افتتاح الحاقیه سوله صالحین شهر شاهنجرین، افتتاح پایگاه‌های مقاومت از جمله پایگاه مقاومت روستای گلستان و کلنگ زنی مجموعه ورزشی شهرستان درگزین، مرمت و بازسازی گلزار شهدای روستاهای خیگان و نظام آباد را از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول هفته بسیج برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی و ویژه برنامه‌های مختلفی برای جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده که در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات