آیین تجلیل از پرستاران درمانگاه شهید ثمره (فجر) سپاه شهرستان زرند با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۵۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:در این مراسم که با حضور خانواده شهید ثمره، حجت الاسلام مظاهری مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان اطلاعات سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ پاسدارکارگر فرمانده سپاه و کادر درمان انجام شد، حجت الاسلام مظاهری مسئول نمایندگی اطلاعات سپاه کرمان به ولادت با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) اشاره کرد و با اعلام اینکه انتخاب نام زینب از طرف خداست، گفت: پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) با جبرئیل صحبت کرد و نامی خواست، لذا یک نام به اوداده شد وآن نام زینب یعنی زینت پدر بود.
وی افزود: پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) کنیه خواست، پس کنیه ام المصائب ازطرف جبرئیل برای نوه پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) داده شد.
حجت الاسلام مظاهری تصریح کرد: حضرت زینب (سلام الله علیها) رنج‌ها کشید تا امروز اسلام بماند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بحث حق و باطل در زندگی امروز پرداخت و گفت: حق و باطل در زندگی امروز، همان حماس و اسرائیل است.
حجت الاسلام مظاهری افزود: صهیونیست‌ها در این چند روز ه بیش از 12 هزار نفررا در کرانه باختری، غزه وفلسطین به شهادت رساندند تا انقلابی صورت نگیرد.
وی با اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش اسرائیل تصریح کرد: این جنگ مختص غزه نیست؛ بلکه میان حق و باطل و مختص همه مسلمانان است.
سرگرد پاسدار سیدرضا جعفری رئیس درمانگاه شهید ثمره نیز ضمن تبریک روز پرستار، ارتقا از حالت کلینیک به پارا کلینیک، راه اندازی بخش‌های اعصاب و روان، تغذیه، ارتوپد، فنی، جراحی، فیزیوتراپی، افزایش زیربنا به ۷۴۰ متر مربع، راه اندازی کلینیک ناباروری سطح ج و کلینیک دیابت را از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز برشمرد.
وی از تشکیل گروه جهادی درمانی شهید ثمره برای خدمات رسانی به مناطق محروم خبر داد و آن را از دیگر خدمات این مرکز بیان کرد.
درپایان این آیین که با برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود از پرستاران وکادر درمانگاه شهید ثمره تجلیل شد.
خبرنگار:رسول سیف الدینی

ارسال نظرات