خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند در گفت و گو با بسیج:

بسیج متعلق به همه اقشار مردم است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هوراند گفت: فرهنگ و تفکر بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم است و به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۶۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴
 حجت‌الاسلام دولت آبادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: در ‌آذرماه ۱۳۵۸ با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج بیست میلیونی سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز بسیج مستضعفان در نظام جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد.
 
وی با بیان اینکه بسیج تنها یک اسم و جایگاه سازمانی نیست، ادامه داد: بسیج همانند درخت تنومندی است که با عمل به رهنمودهای امام راحل و پیروی از دستورات و منویات رهبری امام خامنه ای همچنان استوار است و روز به روز مستحکم تر می‌شود و شاهد هستیم که بسیج مستضعفان به تشکلی پویا برای پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی تبدیل شده است.
 
حجت‌الاسلام دولت آبادی اظهار کرد: بسیج امروز همچون ذوالفقار حیدر کرار در دستان علی زمان است که به کابوس دشمنان این نظام تبدیل شده است.
 
وی با اشاره به تمثال سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، افزود: وظیفه داریم یادی کنیم از علمدار جبهه مقاومت و بزرگ بسیجی انقلاب، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که همواره یاد و خاطره ایشان قوت قلبی برای ملت و بسیجیان است.
 
حجت‌الاسلام دولت آبادی با بیان توانایی های بسیج ادامه داد: بسیج مستضعفین بی تردید به تاسی از رهنمودهای رهبر انقلاب با نگاهی تیزبینانه و نوآورانه می‌تواند برای حفظ ارزش‌ها، توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و دفع تهدیدات مختلف با جوشش فکری خود راهکارهای عملیاتی ارائه دهد که ثمره آن قطعاً سبب رشد و بالندگی جامعه می شود.
 
 
ارسال نظرات