خبرهای داغ:
سردار علی اکبرنژاد گفت: مجاهدان و شهیدان زنده باید الگوی ما باشند و احترام خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره مورد تاکید است.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۹۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

شهدا با ولایت پذیری خود، به ما درس ایمان دادند/ ایمان و استقامت مسلمانان غزه باعث پیروزی آنان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی اکبرنژاد جانشین سابق لشکر ۲۵ کربلا در پانزدهمین یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین علیه السلام و  شهدای مداح و ستایشگر استان گلستان و ۲۲۵ شهید شهرستان آزادشهر در مسجد حضرت امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت: مجاهدان و شهیدان زنده باید الگوی ما باشند و احترام خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره مورد تاکید است.

وی افزود: شهدا با وضعیتی که سرشان زیر شنی تانک می رفت پای ایمان خود ایستادند و با ولایت پذیری خود درس ایمان و جهاد را آموختند.

اکبرنژاد در ادامه نسبت به برشمردن ویژگی‌های شهیدان از جمله ایمان، استقامت و ولایت پذیری اشاره نمود و با بیان خاطره‌ای از شهید مدافع حرم شهید حاج احمد غلامی از مقام این شهید والامقام تجلیل کرد.

جانشین سابق لشکر ۲۵ کربلا در پایان با اشاره به جنگ غزه گفت: با توجه به اینکه هنوز برخی تجهیزات و موشک های حماس رونمایی نشده قطعاً در این جنگ نابرابر ایمان و استقامت مسلمانان غزه باعث پیروزی آنان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها