در این پیام آمده است: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی می‌باشد و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۹۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، علیرضا تیموری فرماندار شهرستان بهاباد بمناسبت هفته بسیج پیام تبریکی صادر نمود.
متن پیام بدین شرح است:
 بسمه تعالی
امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.
بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی می‌باشد و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان (ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا شهرستان بهاباد تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.
علیرضا تیموری
فرماندار شهرستان بهاباد

ارسال نظرات