زنجان _ فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اجرای ۴۸۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان خبر داد و گفت:بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشتاز است.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۰۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

۴۸۶ برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار می شود/ بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیشتاز است

سرهنگ علی نجفی راد در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج اظهار داشت: امروز بسیج حاصل آینده نگری رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و اکنون شاهد آن هستیم که بسیج الگوی جهان اسلام شده است همانگونه که امام راحل (ره) فرموده بودند اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه با اشاره منویات امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند، افزود:تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران یقیناً از برکات و الطاف خداوند تعالى بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

سرهنگ نجفی راد با اشاره به شعار هفته بسیج «بسیج امید ملت ایران»، عنوان کرد: بسیج تمام قد پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و حتی شاهد هستیم که نیرو‌های بسیج از جان خود می‌گذرند تا خدشه‌ای به مردم و نظام وارد نشود.

این مسئول از برگزاری ۴۸۶ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت:به مناسبت هفته بسیج ۱۴ پروژه آب کشاورزی و آب شرب پایدار افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری میز خدمت، یادواره خانگی و آبروی محله، عطر افشانی مزار شهدا و برنامه‌های فرهنگی و بصیرتی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

سرهنگ نجفی راد در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در دیدار با بسیجیان ۶ توصیه کردند و فرمودند: بسیجی بمانید، قدر خودتان را بدانید، دشمنتان را بشناسید، رشد معنوی، شیوه‌های دشمن را بشناسید، آسیب‌پذیری دشمن را بشناسید، آمادگی عملی خودتان را هم حفظ کنید و مراقب نفوذ دشمن در درون مجموعه‌ی بسیج باشید.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی، مقابله با کرونا و سیل از اولین‌هایی بوده که ورود پیدا کرده و بدون منت و پاداش و خلوص نیت فعالیت کرد.

ارسال نظرات