جهادگران علم و فناوری اردبیل تجلیل شدند

جشنواره جهادگران علم‌وفناوری همزمان با آغاز هفته بسیج در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۲۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

جهادگران علم و فناوری اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از  اردبیل  جشنواره جهادگران علم‌وفناوری پیش از ظهر امروز با حضور جهانبخش عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، فاضل احدیمسئول بسیج علمی،پژوهشیو فناوری، جبرائیل رزمجو معاون علمی و پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، یوسف عباس‌پور  رئیس پارک علم‌وفناوری استان اردبیل و جمعی از مخترعین، مبتکرین و فناوران بسیجی همزمان با آغاز هفته بسیج در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

عطایی در این مراسم به تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره علم و دانش پرداخت و گفت: علم و ایمان دو بال رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عرصه علم‌وفناوری بسیج تسهیل‌گر است، گفت: نقش بسیج در شناسایی و تقویت استعداد نخبگان، افراد اهل فکر، ایده و صاحب نظر نقش تسهیل‌گر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تبیین نقش آفرینی‌های بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی و سیاسی پرداخت و گفت: فرهنگ بسیج، عامل پیشرفت کشور و امیدآفرین در مواقع بحرانی است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه‌جا حضور فعال و مثمرثمر دارد گفت: امروز نقش بسیج اقشار از خانه تا وزارتخانه نقش هم‌افزایی و برطرف کردن مشکلات مردم و موانع پیشرفت کشور است.

عطایی به جشنواره علم‌وفناوری اشاره کرد و گفت: حمایت بسیج از نخبگان علمی حمایت معنوی و پشتیبانی مادی و تسهیل‌گری در امور است.

وی به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: بسیج با عمل به هنگام و تعریف ساختار یار و یاور جامعه پزشکی در کنترل این ویروس منحوس بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) تصریح کرد: بسیج ذخیره تمام نشدنی، الگوساز و مایه امید ملت ایران است.

 

ارسال نظرات