غزه قهرمانانه ایستاده است تا تبیین گر حقایقی باشد که سال ها استکبار و صهیونیزم با تحریف به انحراف افکار عمومی و آگاهی از آن پرداخته است.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۲۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در بیانیه پایانی نشست 30 هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی سراسر کشور آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


إنً مَوعِدَهُمُ الصُّبحُ ألَیسَ الصُّبحُ بِقَرِیبٍ
یقیناً وعده گاهشان برای عذاب، صبح فرداست. آیا صبح نزدیک نیست.(هود/81)


44 روز از طوفان الاقصی گذشت. طوفانی که از جغرافیای بسیار کوچکی وزیدن گرفت اما گرد و غبارهفتاد سال اشغالگری و ستم متجاوزان صهیونیست را از سرزمین های مقدس فلسطین زدود. طوفانی که در همان وزش اولیه خود هیمنه پوشالی دولت صهیون را بر باد داد و حیثیت گنبدنشینان آهنین را با خود برد.


سیلی برق آسا و ترمیم ناپذیر مردان مقاومت برگونه صهیونیزم جهانی، چنان قوی و کوبنده بود که عقل و هوش از سر مراکز تصمیم گیرشان ربود و دیوانه وار به فکر چاره انداخت. اما بیچارگان تنها راه جبران را قتل و عام زنان و کودکانی یافتند که تنها جرم شان فلسطینی و مسلمانی بود. جنایت پشت جنایت، خیانت از پس خیانت، سکوت و بی عملی، نسل کشی و کودک کشی، از همه خطوط قرمز گذشتند اما در رسیدن به نقطه ای برای پایان ناکام ماندند.


غزه اینک قهرمانانه ایستاده است تا تبیین¬گر حقایقی باشد که سال ها استکبار و صهیونیزم با تحریف به انحراف افکار عمومی و آگاهی از آن پرداخته است. غزه استقامت می کند تا چهره واقعی تمدن لیبرال دمکراسی غربی را برای همیشه تاریخ، برای همگان، برای مدعیان روشنفکری، برای خواب رفتگان و برای نسل های آینده روشن سازد.


گروه های جهادی غزه روشن کردند هسته های بسیج در هر جای دنیا که باشند قادرند در برابر متحدین و متفقین جنگ های بزرگ جهانی در سرزمین محدودی بنام غزه بایستد و مانع از دستیابی به اهدافشان شود. و روزهای آینده نشان خواهند داد که تنها راه غلبه بر شیطان و پایان صهیونیزم مقاومت و ایستادگی است.


ما استادان بسیجی سراسر ایران اسلامی در این شرایط بسیار مهم و حساس، تحت عنوان «جبهه علمی و فرهنگی» گردهم آمده ایم تا ضمن محکوم کردن حمایت های آمریکا و غرب از رژیم کودک¬کش صهیونیستی در خلق جنایات جنگی بی سابقه، بزرگداشت هفته بسیج و یاد و خاطره همه شهدای و امام الشهداء حضرت امام خمینی(ره)، آمادگی و انتظارات خویش را در زمینه های ذیل اعلام داریم:
1) در دفاع از مردم مظلوم غزه و حذف غده سرطانی صهیونیزم از منطقه، جان برکف منتظر یک اشارت ولی امر مسلمین جهان هستیم و تا زمانی که چنین توفیقی نصیب مان نشده از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.


2) به منظور تبیین حقایق غزه، چهره واقعی غرب و صهیونیزم و دفاع از تفکر مقاومت از هیچ فرصتی مانند کلاس و دانشگاه، مجامع علمی و فرهنگی، مساجد و تریبون های عمومی، فضای رسانه ای و مجازیدریغ ننموده و به رسالت خویش در راستای تحقق فریضه جهاد تبیین عمل می نماییم.


3) در راستای دفاع حقوقی از مردم مظلوم غزه و انتقام حقوق شان بویژه محاکمه سران رژیم صهیونیستی و حامیان خائن آنها من جمله رئیس جمهور خبیث آمریکا از کلیه ظرفیت های حقوقی جامعه دانشگاهی بهره گرفته و تا انتقام سخت خون سلیمان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تروریست های دولتی از پای نخواهیم نشست.


4) به منظور اصلاح ساختار نهادهای بین المللی، کارآمدی سازمان ملل متحد، تقویت شورای امنیت در راستای صلح پایدار وتبیین و بسط حقوق بشر اسلامی،ظرفیت سیاسی و حقوقی خویش بکارگرفته و نقش آفرینی نمائیم.


5) جهت تقویت حکمرانی اسلامی و سرعت بخشی به رشد علمی کشور تمامی مساعی دانشی و تخصصی خویش را بکار گرفته و تا حل تمامی مسائل و مشکلات مردم عزیزمان در کنار دولت مردان و کارگزاران نظام اسلامی قرار داریم.


در خاتمه از همه وجدان های بیدار، مردم آزاده سراسر جهان، ملت های بپاخاسته و دولت های اسلامی و غیراسلامی انتظار داریم برای خاتمه دادن به خون ریزی وحشیانه و نسل کشی رذیلانه رژیم صهیونیستی تلاش نموده و به هر شکل ممکن جهت تضعیف دولت متجاوز و اشغالگر قدس اقدام نمایند که حداقل آن تحریم اقتصادی، انزوای بین المللی، قهر سیاسی و دیپلماتیک با این غده سرطانی و روشنگری و آگاه سازی مردم جهان از جنایات اشغالگران و تبعیض نژادی حکام غربی می باشد.


و من النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
سی امآبان 1402
جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار