حجت الاسلام مصطفی کوچک زائی:

شما دانش آموزان بسیجی افتخار و امید آفرینان ایران هستید

کد خبر: ۹۵۵۵۸۸۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کنارک، حجت الاسلام مصطفی کوچک زائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنارک ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج، شجره طیبه بسیج را میراث گرانقدر امام راحل دانست و گفت: در زمان تشکیل این نهاد مقدس کسی باور نمی‌کرد که آوازه بسیج در خارج از مرزها به گوش برسد و امروز گروه‌های مقاومت ادامه دهنده راه بسیج و مکمل تفکر بسیجی هستند و جنایات این روزهای اسرائیل به خاطر ترس از روحیه بسیجی است.

 حجت الاسلام کوچک زائی با بیان ویژگی‌های بیش از ۳۳ هزار شهید دانش آموز در کشور یادآور شد: شهدای دانش آموز با اخلاص کامل برای دفاع از دین و اعتقادات و کشور پا به میدان جنگ گذاشتند که شهیدان فهمیده و بهنام محمدی  از جمله آنها بودند؛ که افتخار دانش آموزان ایرانی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنارک احساس مسئولیت، ایثارگری، حس کردن درد جامعه و به کمک دیگران شتافتن را از جمله اعتقادات شهدای دانش آموز عنوان کرد و گفت: این ویژگی ها را باید از شهدای دانش‌آموز آموخته و در آموزش و پرورش به دانش آموزان تعلیم بدهیم.

وی دانش آموزان بسیجی را الگوی سایر دانش آموزان خواند و از آنها خواست تا با مطالعه زندگینامه شهدا، بخصوص شهدای دانش آموز شناختی کافی از مسیری که در آن قرار دارند، پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار