به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان و بسیجیان ناحیه لردگان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۹۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این دیدار صمیمی امام جمعه شهرستان لردگان با اشاره به جایگاه بسیج در کشور و تبریک این هفته گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و حوادثی که رخ داد  اگر مکتب بسیج  و حضور بسیجیان در صحنه نبود ، دشمنان می توانستند ضربات مهلکی به پیکره ی نظام وارد آورند.

حجت الاسلام یدالله رحمانی،  ولایت مداری را یکی از خصیصه های بارز بسیجیان توصیف کرد و افزود: رمز موفقیت بسیج در عرصه های مختلف ولایت مداری آن است و همین ولایت مداری سبب شد که دشمن نتواند در ماهیت بسیج رخنه کند و آن را از کار بیاندازد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ،بسیج سازندگی ،  حوزه علمی ،جهادی و کمک به محرومین از عرصه های است که بسیجیان با قدرت و ایمان وارد آن شدند و الحمدالله در این زمینه ها موفق نشان دادند و اکنون امید کشور به حضور مخلصانه بسیج در این عرصه ها است.

رحمانی وحدت ، همدلی و ولایت پذیری از  شاخصه های پیروزی بر مشکلات جامعه خواند و گفت: امروز با وجود دشمنی های بد خواهان نظام با وحدت و همدلی و اطاعت از ولی امر مسلمین  می توان بر همه مشکلات پیروز شد و انقلاب اسلامی را به سلامت به مقصد اصلی خود رساند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ پاسدار فریدون سعیدی فرمانده ناحیه لردگان با اشاره به خدمات و فعالیت های بسیج در سال جاری ، بسیج را مایه امید و خدمت گذار مردم خواند و افزود: در زمینه خدمات رسانی به مردم و تحکیم نظام اسلامی بسیجیان در هر زمان و مکان آماده خدمت و جانفشانی هستند و با روحیه ولایت پذیری در همه عرصه ها وارد می شوند

ارسال نظرات